Erkeklerle konuşuyorum diye aldatıldım. Bu aldatma için yeterli bir sebep olabilir mi?

Normal konuştuğum dertleştiğim samimi bulduğum erkekler vardı 5 yıldır bu çocuğu seviyordum ama son zamanlarda ona değil içimi başka erkeklere döktüğüm için bunu bahane ederek bana tekmeyi bastı gelmis karsıma 1 sene sonra bunu söyledi. Acaba neden aldattığımı biliyormusun diye. Konusunca ve bulusunca cok sıkıntılı zamanlarımız olduğu gibi bugün yine umut veriyo gel mesafeyi asalım bir bakalım diyor olacaklara ama onu sevmediğimi söylemem zoruna gitti kız arkadaşı varken evlenirsem gibisinden sorunca benim için kesinlikle bitersin dedim. Seneye aynı şehirlerde olucaz kendisi onca erkek içinde ve yurt dısındayken şu an deliriyor beni kıskandığı için Aldatatak intikam almakta ne demek anlamıyorum ama onu maalesef seviyorum o kadında herşeyi bilip yapısması beni de daha fazla hırslandırıyor zaten o kadınada bırakmaya hiç niyetim yok

Erkeklerle konuşuyorum diye aldatıldım. Bu aldatma için yeterli bir sebep olabilir mi?
Cevapla