Zaman zaman dertleşecek, bir şeyler paylaşabilecek, müsait zamanlarda gezip dolaşacağımız kimseler yok mu?

Sevgili olmasa da olur. Çünkü sevgili olunca kızlar gereksiz havalara giriyor. İşim gücüm yerindedir. Kariyerim de iyi vd tipim de düzgün, yakışıklı olduğumu söylerler. İnsan yalnızlıktan bunaltıyor ama ilişki olunca da kızların saçma sapan hareketleri üstüne ayrı bunaltıcı. yok mu düzgün kimse?

Zaman zaman dertleşecek, bir şeyler paylaşabilecek, müsait zamanlarda gezip dolaşacağımız kimseler yok mu?
Cevapla