İntahar çözümüdür acılara kayıplara gidenlere gidenleri acıtmaya?

Beni bırakıp gitti herşeyim dediğim insan cok ağır şeyleri atlatöışken em hafif olayda beni bıraktı ve hayatına cok güzel bi şekilde devam ediyor ben ise degil yaşamak nefes bile almak istemiyorum onun gözleri önünde hayatıma son vermek istiyorum hep o acıyla yaşasın. İstiyorum o kadar cok yalvarmama çabalamama mücadeleme rağmen beni görmemezlikten geliyor tek bi hatam yüzünden ne yapacağım bilmiyorum

İntahar çözümüdür acılara kayıplara gidenlere gidenleri acıtmaya?
Cevapla