İlk defa bir ilişkimde sevgilimi kaybetmekten korkuyorum, böyle hissetmemin nedeni ne olabilir?

Her şey çok güzel gidiyor, ilişkimiz olması gerektiği gibi ve sağlıklı. Yanında çok mutlu ve huzurluyum. Buna rağmen aklımda hep ya bir gün biterse sorusu dolanıp duruyor. Bu ruh halinden nasıl kurtulabilirim. Ya da neden böyle hissediyorum. Kafayı yememe az kaldı artık.

İlk defa bir ilişkimde sevgilimi kaybetmekten korkuyorum, böyle hissetmemin nedeni ne olabilir?
Cevapla