Aşık olmayı istiyor musunuz? Peki bunun için savaşmak?
Bende size bir de kitap tavsiyesi olsun. :)
(Caner Yaman: Aşıktım hatırlamıyorum)
Aşık olmayı istiyor musunuz? Peki bunun için savaşmak?
Bende size bir de kitap tavsiyesi olsun. :)
(Caner Yaman: Aşıktım hatırlamıyorum)
evet haklısın ben aşığım ama onun yanında basit görünmekten korkuyorum hiç belli edemiyorum sevgimi o da ilgisi varsa bile benim yüzümden yaklaşamıyor
Caner Yaman'ın kitabını okudum gerçekten çok güzel bir roman yazmış. Ayrıca yeni üyesiniz. Bu siteye sizin gibi bilge insanların gelmesine çok sevindim. E nazından sitenin kültür seviyesi artmış olur.
Teşekkür ederim iyi günler. :)
Rica ederim.
İyi günler. :)
Cevap
3Cevap
İnsanlar sevgiyi bilmiyor çünkü
Aşık oldumda ne oldu yürek bir kere aşık olur o da yanlış insana olursa aşk değil acı olur
şu an kendinizi iyi hissediyorsanız. Geçmişe bir çizgi çekme zamanı gelmiş demektir.
Hissetmiyorum ben onu seviyorum sürekli dua ediyorum ama sadece rüyalarıma giriyor ☹️
Tavsiye için teşekkür ederim
Savaşı sevmiyorum çünkü.
Doğru savaş taktikleri bilinmiyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?