Karşımdaki insan onunla ayrıldığım takdirde hayatının yerle bir olacağını söylüyor. Kendisinden ayrılmayı düşünüyorum ama kendisine bir şey yapar diye de korkuyorum. Evet çok seviyor beni ama ben onu artık sevmediğimi hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Birisi sizi seviyor diye onunla sevgili kalır mıydınız?
beni seviyor olması onunla kalmam için bir neden olamaz ben onu sevmedikçe artık onunla olamam ki bu bana eziyet.. saygı duymazsa kararıma yapacak bir şey yok