Bir insanla sırf sizi seviyor diye birlikte olur musunuz?

Merhaba arkadaşlar benim 3. yılı bitirip 4. yıla girdiğim uzun soluklu bir ilişkim var şimdiler baya limoniyiz benden kaynaklı olarak.. Ben yay burcuyum o yengeç burcu ilişkide en çok seven en çok fedakarlık yapan herşeyini ortaya koyan o olmuştur. Hatta o kız gibi ben erkek gibiydim diyebilirim. Gel zama git zaman benden bişey götürdü sanırım aşkım bitti onu çirkin bulur oldum beğenmez oldum kaybetmekten korkmaz oldum onun çabasıyla ilişki devam etti. Ama bu beni sıkmaya başladı bilerek soğuk davranıp canını yakıyorum sonra hala o özür diliyor ben nasıl kötü oluyorum çok iyi biri tertemiz kalpli.. Ben bu halimi fark ettim alışkanlık benimki belkide dedim ayrılmak istedim hayır ağladı resmen çocuk çıldırdı geri barıştık. Ben ne yapacağımı bilmiyorum annemle konuştum seni böyle seven bulamazsın, nasıl değer veriyo el üstünde tutuyo, prenses gibi davranıyo bir daha böyle biri çıkmaz karşına, çok iyi biri hiç zarar gelmez, içini dışını biliyoruz herkes onum gibi olmaz çok üzülürsün bırakma sakın hakkınada girme muhabbeti yapıyor. Ben gerçekten ne yapacağımı şaşırdım. Yardımcı olursanız sevinirim. Not: bunlar benim elimde olan şeyler değil bende istemezdim böyle olmak mantığıma çok yatan biri ama hislerim bu beni yargılamadan durumum neyse ona göre yorum yaparsanız sevinirim.
Bir insanla sırf sizi seviyor diye birlikte olur musunuz?
Cevapla