Siz bu durumda annenizin evine geri döner miydiniz karnınızdaki bebekle?

Evlendiniz diyelim önceden göremediğiniz her şeyi maalesef eşinizde şimdi görmeye başladınız ve her gün kavga ediyorsunuz.. eşiniz narsist tavırları sergiliyor. Size çoğu zaman saygısı yok. Kavga anlarında kelimelerine dikkat etmiyor. Sonra hiç bir şey olmamış gibi davranıyor ve özür dileyeceğine dikleniyor. Her tavrının suçlusu hatalısı sizsiniz. Onun hiç bir kabahati yok, hep sizin hatalarınız üzerine konuşur. Siz bu durumu kabul etmeyincede yine sinirleniyor. Hep aynı döngü yani. Huzur kalmadı evde. Üstelik daha 1 seneniz bile dolmadı.

Sabredermisiniz.. yoksa çekip gider misiniz

Siz bu durumda annenizin evine geri döner miydiniz karnınızdaki bebekle?
Cevapla