
Evde doğum daha mı sağlıklı?
Evde Doğanşar soruyu beğensin de sayıyı görelim shhsh

Evde doğum daha mı sağlıklı?
Evde Doğanşar soruyu beğensin de sayıyı görelim shhsh
Evde doğum yapmayı bu kadar teknoloji ilerlemişken kimse istemez Riski oldukça yüksek eskiden neden evde doğum fazla olurmuş imkanlar bu zamanki gibi fazla olmadığı için mecburiyetten öyle olması gerekiyormuş
Cevap
1Cevap
Hayır tabi ki de.. hastane ortamı olmalı sağlık ve bebek için
Evde doğum sağlıklı değil. Riski yüksek. Hastane ortamı daha güvenli. Olası komplikasyonda ebe yetersiz kalabilir.
Çok riskli bir durum ben olsam böyle bir riski alamazdım.
İyi bir ebe ile evet kesinlikle evde doğum isterdim
Bazen çoğu şey ters gider o yüzden de hastane daha mantıklı
tıpla ilgili bilgilerim olduğu için doğum yapmaktan korkmuyorum evde
Eşim doğum yapamiyacak
Sen sen
Parantez içindekini okuma
Uzaylı kızlar evlenmiyor demek ki bvmvvm
Matematik okursan beyin kasın mecbur gelişiyor kdksks
Sensin wow uzay falan ben sıradan kendi halinde matematikçiyim ;)
Bir oyun oynayalım mı. Bu oyunu kazanırsan bir dilek hakkın var KS de
Ve istediğin sayıda deneme yapabilirsin
100 e ulaşan kazanıyor … Ufak bir matematik oyunu.
Ben bir sayı söylicrğim sonra sen ….
Sayıları en fazla 10 ile arttırmak mümkün
Mesela
Ben 5 dedim
Sen en fazla 15 diyebilirsin
Sonra ben arttıracağım en fazla ama 25 diyebilirim
Açık arttırma gibi düşün ama 100 diyen kazanır
Ama olay şu ben kazanınca bir olay yok sadece sen kazanırsan senin dilek hakkın var
Bence bu adil
5
17
Hayır en fazla 10 arttırmak mümkün ben 2 artttırdım
İstersen 3 arttır istersen 8
Ama 11 arttırmazsın
20
38 sksjkssj
45
56
59
67
78
89😄
100💐
🙃 kazanırsan dilek hakkın var
Evet ben kazandım 😄
Deneme hakkın sınırsız
20 dedim
40
60
78 dedim
89 son kararım nfjfjf
100 🚀 evet 🙃
15
27
47
59 dedim
67….
78….
Ben 78 diyorum sonuçta sjsj
89 diyorummmm
100 hayır matematiği var 😄
20 dfdi
40 hffj
60 hvjc
78 hadi güveniyorum sana 😄
89 tabkiside
100 💐🎈 😄…
20 dnsndn
40 dedim
56 ..
67 …
78…
89 znznz
100 🚀🎉🎉🎉 😄💐💐💐 üzülme
Azmine hayranım ama etkilenmedim daha 😂
Göreceğiz dksnsn
20….
40…
56 …
67…
78 🎈…..
89 njjfghj
100 matematiği var 😄
Noldu 😅🙃 üzülmek yok🎈
10
30
50
67zzz
78 msnsmd😃
89 😅 üzülmeni istemiyorum ben genelde istemsizce kazanan biriyim inan ben de seni tutuyorum 😄
100 🎈Hayır ben tüm galibiyetlerimi sana hediye ettim 💐 bak hepsine 💐
😄 ama
Tamam neyse seni mi kıracağım bir dilek rican olsun ozaman 🙃
Bu gün saat ⏰ 3 e kadar
Sonra dilek bitiyor perilerde insan bjccfj
Cümle saçma oldu ama olsun😂
Tamam iyi uykular dilek ricası biter mi bitmez iyi geceler 😊
10/…../
Peki benim bir dilek deneyim de ricam olsa olur mu. Lunaparktak benim olduğun 2 yorumu da komple silsen 😄
Hastane ne güne duruyor riskli bence.
bence değil hastane ortama daha hijyenik
Olur daha nostaljik
🙄🙄evde mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar