Daha önce kadinlik hormonu kullanan erkekler hakkinda fikriniz nedir? Bu erkekler birliktelik kurulur mu ki?

Daha önce depo provera gibi kadınlık hormonu almış bir erkeğim. sebebi ise aşırı kadın istedim elde edemedim. Ağlama krizleri bazen intihar fikirleri vardı. Bu yüzden kullandım. 2 sene kadar dindim. Şimdi istek arzu geri gelse de eskisi gibi değilim. yolda kadın görünce boşaltıyordum. Sizce beni anlayabilecek kadın var mıdır? Böyle bir erkek kardeşiniz olsa ne yaparsınız? Ya da sevgili olur musunuz? Sizce kadına ulaşmayan erkek ölüme yaklaşıyor müdür?

Daha önce kadinlik hormonu kullanan erkekler hakkinda fikriniz nedir? Bu erkekler birliktelik kurulur mu ki?
Cevapla