Erkekler artık kadınlaşmaya mı başladı sanki sizce?

Artık evlendikleri kadını çalıştırıyorlar ev hanımı olmasına müsade etmiyorlar hesap ödemekte bile eşitlik diyip bunun arkasına sığınıyorlar ilk adımı kadının atmasını bekliyorlar anlamadım yani kadın gibi davranıyorlar artık hiç erkeksiymiş gibi hissettirmiyorlar
Erkekler artık kadınlaşmaya mı başladı sanki sizce?
Cevapla