Artık erkekler feminen mi oldu sizce?

Burada kizlarin surekli bu konudan sikayetci olduklarına denk gelir ama pek inanmazdim az once sahit oldugum bir muhabbete kadar. Self servis bir kahve mekaninda oturuyorum, bilirsiniz masalar ic ice ve yanimda bir erkek telefonda bir kiza mekani tarif ediyor, anladigim kadariylada kiz biraz uzaktan geliyor. Metro otobus filan 2 vesait yapti neyse kiz geldi sohbet ediyorlar adam demezmi kahve alacaksan biraz sonra git cok sira var diye. Yahu sevgili bile olmasa insan misafirine 1 kahve bile ismarlamazmi, ben utandim yahu
Artık erkekler feminen mi oldu sizce?
Artık erkekler feminen mi oldu sizce?
Cevapla