ben onu çok seviyorum ama o bana çok kötü davranıyor hakaret ediyor ergenler gibi engelliyor duygularım düşüncelerim onun için asla önemli değil bulustugumuz da gözlerimin içine bakıyor ama eli hep farklı yerlere gidiyor sohbet ediyoruz konuşuyoruz beni herkesten saklıyor resmen zaten burdan aşırı belli ama emin olmak istiyorum iyi bi ben anladım buluşacaktık bana hakaret edince gelmeyecegimi söyledim mal diyip egelledi yani dayanamayıp hesabına bakıyorum stlerde göndermeli gibi aşkın umrunda değil tarzında askimdan gözüm kördü anlamamıştım ama şimdi anladım canım çok yanıyor..
Güncellemeler
+1 yıl
neden böyle biriyle birliktesin demeyin çok seviyordum onu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Aranizda saygi yok sevgi yok sadakat da yoktur bence boyle bir iliski ancak bir tarafin cikarinicin devam eder uzucu
Sana saygı duymayan hakaret eden birini hayatında tutma
herkes aynı şeyi diyor artık daha tutmam zaten
K8zım erkekmi kalmadı ayril gitsin kasma bu kadar
Cinsellik varsa bunun için kullanılabiliyor olabilirsin
evet çok rahatsız olmaya başlamıştım
AgZinin payını verip yol vermissindir umarım
veremeden engelledi gitti 3 senedir beraberiz neredeyse asla böyle olacağını düşünmezdim oyleymis ama
3 senene yazık olmuş. Değmeyecek serefsiz birine değer vermişsin. Artık kabullen ve önüne yasamana bakmalisin
evet haklısın hemde o kadar kardeşimsin ki stlerden canım canım göndermeler yapıyor ama görmek istemez kimse o kadar üstte yazdığımdan daha kötüsü kaynar sular döküldü basimin aşağısından
haklisin*
kardesimsin diye çevirmiş klavye 😀
canım canım da değil saçma saçma pardon
Hazmet sonrada hayatına bak. Hayat maalesef böyle acı tecrübelerimizle dolu. Ama sonrası güzel olur umarım. Aynı hayatları bir daha yapmazsak hayat güzel gidiyor
kabullenemiyor insan güvenim kalmadı kimseye cidden çok kötü bir tecrübeydi ama içimde kaldı sinirimi çıkarmak isterdim..
Ne zaman oldu bu olay olalı? Başka bir hesap aç ağzına geleni say içini dok sonrada engelle, içinde kalmasın dert olur
3 gün oldu aradım demin uyuyordur ama hele görüp ya geri arar ya da engeli açıp ne var diye sorar o zaman işte felaket sonra da engel
Daha çok yeniymiş. Erkekler hep böyle. Helede 30 yaşından küçükse. Genelde amaçları hep belli. Seks.
ben ciddi ilişki insanıyım ama öylesine bulmak çok zor cidden 30 yaşından küçükse diyorum keşke en başından gitseydim
öylesini*
Ciddi iliskide cinselligi izin vermezsen emin ol eğer niyeti farklıysa bir hafta bile dayanamadan bırakır seni. Ve seks olduktan sonra da dirdira gelememiş yine bırakmış
Bulursun bulmasına da hepsinin bir zamanı var artık:)
seks olmadı ufak tefek şeylerdi o kadarına asla izin vermedim belki de o kadar ileri gitmediğim için böyle bir şey yaptı :))
Demek ki:) erkekler böyledir. İstediği almak için herseyi yapar. Alamıyorsa bırakır, aldıktan sonrada birakir
öyleymiş cidden çok aşıktım ve bunları bilmek bir yandan iyi bir yandan ağır geldi
ZManla kabullenince gelecekteki hayatında bunları yapmazsın ve rahat edersin. Erkeklerin sana ne dediklerinden niyetlerinin ne olduğunu anlayacak tecrübeye ulaşırsın:)
teşekkür ederim aydınlattıgın için
Rica ederim. Sormak istediğin ya da merak ettiğin derdini anlatmak istediğin şeyler olursa sorabilirsin yardımım dokunduysa ne güzel
Madem seviyorsun katlan ozaman. lan böyle birisi sevilirmi
ciddi misin
evet maalesef
zewkine mi takılıyor
anladığım kadarıyla evet öyleymiş
peki cinsellik nasıl
abartı bir şey yoktu ufak tefek şeyler
sana da haz wermeli
ama ilgisi iyi olsun
az bakk
Amacı seni kullanmak
Sana saygısı olmayana yol ver
Evet amaç ellemek