Boşanma aşamasındayız ve çok canım yanıyor. Bu ayrlık nasıl atlatılır?

Eşimle 1 senedir evliyiz ve evliliğim boyunca onu çok sevdiğim için çok mücadele ettim yuvamı ayakta tutmak için. Lakin son aşamaya geldim. Eşimin öfke kontrol sorunu var, ve küçük tartışmaları öfke patlaması yaşayarak kocaman bir hale getiriyordu. Bana küfür, hakaret ediyor eşya kırıp döküp bağırıyordu bana. Bu her ay en az bir kere oluyordu. Ona dikkat etmesi, tedavi olması için çok yalvardım ama bir şey değişmedi. Son tartışmada onun istediği gibi davranmaya devam etmessem beni dövmekle tehdit etti. Psikolojim yerle bir. Şimdi babamın evindeyim bir haftadır. Ve dün instagramda bütün senedir başka kadınlara baktığını fark ettim, keşfeti açık saçık kadınla dolu ve bu senenin başından beri başka kadın resimleri beğenmiş. Onurum, gururum yerler altına. Onun için okadar savaştım, değer verdim sevdim. Okadar aşkla kurduk yuvamızı, güzel günlerimiz oldu, hayallerimiz oldu. Hayallerimi yıktı, güvenimi kırdı ondan ayrlımam lazım biliyorum ama hayatım bundan sonra nasıl devam edicek bilmiyorum kalbim çok acıyor, nasıl yine sevicem başkasına güvenicem ben nasıl onsuz olmaya alışıcam
Boşanma aşamasındayız ve çok canım yanıyor. Bu ayrlık nasıl atlatılır?
Cevapla