Sevgiliniz sizi 20 gün boyunca aramazsa sadece watsap üzerinden yazarsa ne düşünürdünüz?

Sevgiliniz var üstelik tsk personeli siz ona yeteri kadar anlayışlı ve ilgilisiniz ama ondan verdiniz değer kadar değer görmüosunuz bu durumda ne yaparsınız? Daha çok yazmak isterdim ama bu kadar yeterli bi cvp verin KS ahalisi

Sevgiliniz sizi 20 gün boyunca aramazsa sadece watsap üzerinden yazarsa ne düşünürdünüz?
Cevapla