Köprüyü geçene kadar mı romantik olur insan yoksa köprünün sonunda bile mi aynı kalır?

Bir ilişkide olmazsa olmazlardan biri de romantizmdir elbette.🌹

Fakat burada merak ettiğim bir durum var. Bu romantik hava, ilişki sağlam bir temele oturana kadar mıdır, yani köprüyü geçene kadar? Yoksa romantik olan insan, köprü fark etmeksizin ilişkinin her evresinde romantik midir? 😄

Bu konuda ne düşünüyorsunuz? 👇

"Şöyle gelsem kapına ne yapabilirsin ki?😂🌹"
"Şöyle gelsem kapına ne yapabilirsin ki?😂🌹"
Köprüyü geçene kadar mı romantik olur insan yoksa köprünün sonunda bile mi aynı kalır?
Cevapla