Aşk İlişkileri İnternetten bir çocukla tanıştım, buluştuk. Çocuk çok yakışıklı çıktı. Ne yapacağım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Fotolarda öyle değildi Güncellemeler+1 yıl ... İnternetten bir çocukla tanıştım, buluştuk. Çocuk çok yakışıklı çıktı. Ne yapacağım? Cevapla Çocuk Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Yedinciboyut Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne yapabilirsin eğer düzgün biriyse yoluna devam et... düzgün değilse yakışıklılığı seni büyülemesin... 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Çok kibar bide aşık oldum galba Yorumla Yedinciboyut +1 yıl Kibarlık görsellikte olabilir iç dünyasını çözmeye çalışmalısın... Yorumla Soran +1 yıl Işte zaman lazim Yorumla Yedinciboyut +1 yıl Evet zaman lazım ve o zaman diliminde bazı şeylerden taviz vermemelisin.. Yorumla Soran +1 yıl Nasıl seylerden Yorumla Yedinciboyut +1 yıl Cinsellik gibi şeylerden.. sonuçta şimdiki erkeklerin çoğu cinsellik amacıyla yaklaşıyor kızlara sen bu tuzağa düşmemelisin.. Yorumla Soran +1 yıl Kibardı gayet umarim öyle değil samimi davrandı aslinda Yorumla Yedinciboyut +1 yıl Bunu zaman gösterecek ilk buluşmada ya da tanışmada bu anlaşılmaz... Yorumla
ebru_çitlenbik Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 32% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yakisikliysa diger kizlarla ugrasmak zorunda kalabilirsin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Dimi belki başka flortleri de var cidden baya yakışıklı Yorumla ebru_çitlenbik +1 yıl Savas baslasin😂 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. yakışıklı olsa sıkıntı çirkin olsa sıkıntı nasıl yaranıcaz bilmiyorum :D 0 2 Yorumla Soran +1 yıl E pesinde çok kız vardır çabuk sıkılır 🥺 Yorumla mesut_boztas +1 yıl o zaman sen biz gibi çirkinlere bak :D onlarda garanti olursun :D Yorumla
Benchbas Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Daha ne istiyon :d 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ama pesinde çok kız vardır ya başka flortleri de varsa Yorumla Benchbas +1 yıl Ya yoktur kızım bu tarz şeyleri takma yakın arkadaşlarını ortamını tanı tamamdır ama kendini fazla kaptırma hayallere dalma yani Yorumla Soran +1 yıl Asık oldum ama Yorumla Benchbas +1 yıl Olma diyorum işte üzülme sonra ahahahha Yorumla
severimsormayi Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl hadi iyisin kapti yakiskliyi he 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Ama pesinde çok kız vardır kiskanirim ben Yorumla severimsormayi +1 yıl bilemiyorm acaba sen nasilsin Yorumla Soran +1 yıl Sey dedi bana fotolardakinden daha guzlesin diye Yorumla severimsormayi +1 yıl bilemem merek etrim o onun goruusu Yorumla Soran +1 yıl Olabilir kshsk Yorumla severimsormayi +1 yıl ☹️☹️☹️ Yorumla
Msldkm Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 91% +1 yıl Allah başka dert vermesin 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ama benden sıkılırsa peşinde çok kız vardir Yorumla Msldkm +1 yıl Elinde tutmayı bileceksin😉 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl tutucam kız ben pek anlamam bu işlerden kshsk Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl ayy napıcan allaha şükretcen 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ama benden sıkılırsa Yorumla
emrecn34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 76% +1 yıl Ne kadar şanslısın 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ama benden çabuk sıkılırsa Yorumla emrecn34 +1 yıl bir şey olmaz Yorumla
aktrisjsjsn Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 350 cevap paylaştı. Benden yakisiklimi 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Evett nzbz Yorumla aktrisjsjsn +1 yıl Yok ya benden yakışıklı degildir Yorumla aktrisjsjsn +1 yıl Benim resimlerimi atsam çok yakışıklısın dersin Yorumla aktrisjsjsn +1 yıl Gerçekde görsen dayanamayıp üstüme bile atlarsin Yorumla Soran +1 yıl Yakışıklı olabilirisn AMA benim hoşlanacağım biri değilsin. Ama varsa foton at merak ettim objektif yorumlayayım kshkz Yorumla aktrisjsjsn +1 yıl Nasıl atayaım Yorumla aktrisjsjsn +1 yıl Veya nerden atayım Yorumla Soran +1 yıl Taķip attim yâz bâna Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ne yapabilirsin eğer düzgün biriyse yoluna devam et... düzgün değilse yakışıklılığı seni büyülemesin...
Çok kibar bide aşık oldum galba
Kibarlık görsellikte olabilir iç dünyasını çözmeye çalışmalısın...
Işte zaman lazim
Evet zaman lazım ve o zaman diliminde bazı şeylerden taviz vermemelisin..
Nasıl seylerden
Cinsellik gibi şeylerden.. sonuçta şimdiki erkeklerin çoğu cinsellik amacıyla yaklaşıyor kızlara sen bu tuzağa düşmemelisin..
Kibardı gayet umarim öyle değil samimi davrandı aslinda
Bunu zaman gösterecek ilk buluşmada ya da tanışmada bu anlaşılmaz...
Yakisikliysa diger kizlarla ugrasmak zorunda kalabilirsin
Dimi belki başka flortleri de var cidden baya yakışıklı
Savas baslasin😂
yakışıklı olsa sıkıntı çirkin olsa sıkıntı nasıl yaranıcaz bilmiyorum :D
E pesinde çok kız vardır çabuk sıkılır 🥺
o zaman sen biz gibi çirkinlere bak :D onlarda garanti olursun :D
Daha ne istiyon :d
Ama pesinde çok kız vardır ya başka flortleri de varsa
Ya yoktur kızım bu tarz şeyleri takma yakın arkadaşlarını ortamını tanı tamamdır ama kendini fazla kaptırma hayallere dalma yani
Asık oldum ama
Olma diyorum işte üzülme sonra ahahahha
hadi iyisin kapti yakiskliyi he
Ama pesinde çok kız vardır kiskanirim ben
bilemiyorm acaba sen nasilsin
Sey dedi bana fotolardakinden daha guzlesin diye
bilemem merek etrim o onun goruusu
Olabilir kshsk
☹️☹️☹️
Allah başka dert vermesin
Ama benden sıkılırsa peşinde çok kız vardir
Elinde tutmayı bileceksin😉
Nasıl tutucam kız ben pek anlamam bu işlerden kshsk
ayy napıcan allaha şükretcen
Ama benden sıkılırsa
Aynı dertten istiyorum
Ne kadar şanslısın
Ama benden çabuk sıkılırsa
bir şey olmaz
Benden yakisiklimi
Evett nzbz
Yok ya benden yakışıklı degildir
Benim resimlerimi atsam çok yakışıklısın dersin
Gerçekde görsen dayanamayıp üstüme bile atlarsin
Yakışıklı olabilirisn AMA benim hoşlanacağım biri değilsin. Ama varsa foton at merak ettim objektif yorumlayayım kshkz
Nasıl atayaım
Veya nerden atayım
Taķip attim yâz bâna