Sosyal medyadan bi çocukla tanıştım ve çok iyi biri çıktı?

Görüntülü bi uygulamadan konuştuk işte çok güzel olduğumu söyledi özellikle yanaklarımın çok tatlı olduğunu falan söyledi. Kendisi de çok yakışıklı birisi ve bana iyi davranıyor dün tanıştık daha ama sanki yıllardır tanıyor gibiyim ve o da bana dış görünüşten ziyade konuşma şeklin ve hareketlerin hoşuma gitti dedi ilk defa böyle hissediyorum dedi. Bilmiyorum çok hoş biri daha numaramı vermedim şimdilik instagramdan konuşuyoruz ama yani beni o kadar şımartıyor ki ve anlayışlı biri de sizce güvenip numaramı vereyim mi ne bileyim hayatımda hiç erkek arkadaşım olmadı belki hayırlısı bu kişidir öyle hissediyorum.
Sosyal medyadan bi çocukla tanıştım ve çok iyi biri çıktı?
Cevapla