Sizce böyle aramızı düzeltebilir miyim yoksa daha mı kötü olur? lütfen yardımcı olur musunuz?

işte bir çocuk var aramız kötü (benim yüzümden) o yüzden konuşmuyoruz ne yapsam düzeltemedim dünde anonim olarak yazdım filan neyse öyle konuştuk benim hatalarım yüzünden beni yanlış bile tanımıştı böyle birkaç ay konuşsak olumlu yöne giderse kim olduğumu söyleyeceğim ama bu aramızı düzeltebilir mi

Sizce böyle aramızı düzeltebilir miyim yoksa daha mı kötü olur? lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla