Sorun olur mu yoksa yapmasam daha mı iyi?

Arkadaşlar ben şimdi kalori hesabı zayıflamaya çalışıyorum. Sanırım adı bu. Almam gereken kaloriyi, açığı vs. herşeyi hespladım. Yediklerimi falan not ediyorum ve spor bile yapıyorum. Misal almam gereken kalori 1800. Bu kaloriyi aşmadığı sürece , tam doldurmayada gerek yok. Çikolata vs. yesem sorun olur mu yoksa yemesem daha mı iyi olur. Kısaca aşmadığı sürece herşeyi yiyiyorum.
Sorun olur mu yoksa yapmasam daha mı iyi?
Cevapla