Her buluştuğumuzda sarılmak istiyo erkek arkadaşım. Sarılmak kötü bir eylem mi, kullanılmak mı yani?

Sevdiği için mi acaba temas kurmak istiyo yoksa ileri giderdi yani?(Sevgili değiliz)(Dulum)

Her buluştuğumuzda sarılmak istiyo erkek arkadaşım. Sarılmak kötü bir eylem mi, kullanılmak mı yani?
Cevapla