1 yılBenim çok sevdiğim dostum, bı erkek arkadaşım vardı.. benim icin herşeyi yapabilecek olan, maddi manevi her zaman yanidma olan, bana abilik bile yeri gelince yapan, evine gidip geldiğim, annesiyle sofralara oturduğum biri vardı.. ailesine beni kız kardeşim diye tanistirmisti düşün artık.. ben de onun hep yanındaydım iyi günde kötü günde.. maddi bı ihtiyacı olsa direkt yardıma koşardım. Canım sıkıldı, nerdesin dememle, farklı bir ilde bile olsa terminale koşup bilet alırdı anında.. sabah bı kalkardim 90 mesaj telefonumda. . saçma sapan şeyler anlatmış ams hangi erkek 90 mesaj atar 🤣🤣
Neyse işte böyle bir kardesimi, sevgilim gorusmemi istemiyor diye kaybettim ben. Gorusmemi istemedi.. sonra kardeşim dediğim kişi, sevgiliyle aramızın bozuldugunu anlayınca görüşmek zorunda değilsin , sen iyi mutlu ol da dedi.. kendini geri çekti. Benim psikopat şizofren sevgilim numaramı degistirtti taktı çocuğa.. yeminler ettiriyor falan. Öyle bı güvensiz. Kardeşimi resmen kaybettim.
burada şairin anlatmak istediği nedir.. siz siz olun sevgiliniz için arkadaşlarınızdan uzaklaşmayı. Tekrar sevgili yapılır ama dost zor bulunur. Sarilmaniza, yakın olmanıza izin vermeyen sevgiliye köy g.. tune rahvan gitsin😅
Arkadaşını çok özleyen bir kız... Dipnot: ayrildilar25 Yorumla
Soran1 yılben sevgilimle uzak mesafedeyim onunla sürekli dışarı çıkması baş başa birşeyler yapması hoş değil artık
- 1 yıl
Yaaa gerçekten çok üzüldüm bu yorumunu okuyunca 😔 ne zamandan beri konuşmuyorsunuz?
Soran1 yıl@iyikiben54 1.5 yıldan fazladır sevgiliyiz
Soran1 yıl@iyikiben54 ve yeni ayrıldık
- 1 yıl
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılNasıl bir sarılma? Cilvelesme tarzı bir sarılma mi? Sıkı sıkı sarılma mi? Yoksa vedalasırken yalandan bı görüşürüz sarılması mi? Bunlar farklı şeylerdir ama o sana karşı kisitlayiciysa kendisinin de böyle şeylere dikkat etmesi gerekir. Sen yokken o vardı demesi ise ayrı bir rezalet. Kendimden örnek vereyim çok inişli çıkışlı bir ilişkim vardı. Çok seviyordum onu. O da bunun farkındaydı. Sürekli ayriliyordu benden ama araya başka kızlar girmiyordu. Çok üzdü ağlattı beni. En son yine geldi bana. Biz barıştık bu sefer de ben ona ofkemden dolayı iyice soğumaya başladım. ayriligi düşünüyordum sürekli tersliyordum. Kavga edince mutlu oluyordum. Sonra bir şekilde ayrıldık. Ayrıldığımızda hiç üzülmedim ama 1 kere bile başka erkek sokmadim işin içine. Hatta ayrıldıktan sonra da istemedim başka erkeği. Hiçbir şekilde kıskandırmaya çalışmadım. Yani demeye calistigim şey ben soğumuş ve sevgim bitmiş olmasına rağmen bu konuda hep saygili yaklaştım ve bence olması gereken budur. İlişkideki en büyük ayıp 3. kisileri katmaktır.
12 Yorumla
Soran1 yılsarılması hakkında bir fikrim yok çünkü benimde haberin sonradan oldu eski sevgilin için özür dilerim gerçekten kırıcı senide çok iyi anlıyorum ama işte onunlayken araya hep 3. kişi girdi ayrıldığımızda bile bir kaç hafta sonra 3 4 tane flört yaptı yinede ben yalvarmıştım barışmamız için
Cevap sahibi1 yılDiyecek pek bir şey kalmamış. Kız seni kendine bağımlı yapmış istediği gibi at koşturuyor. Ayrıl 2-3 ay ağla yoksa bir ömür ağlarsın
Gizli Üye(25-29)1 yılSana sen yokken o vardı diye bir cümle kurduysa sende deki şimdi ben varim o yok olsun , yok olmuyorsa ben yok olurum de konuyu kapat ayrıl knka böyle insanlardan fayda görmezsin zarar görürsün.
119 Yorumla
Soran1 yılçok güzel konuşmuşsun teşekkür ederim
Cevap sahibi1 yılRica ederim. kadınlar ve erkekler arkadaş olamaz buna inanmıyorum sende sakın inanmamalısın. İnsanların nefisleri var. Bu dedigimi sakın unutma kadınlar ve erkekler arkadaş olamaz. ✨
Cevap sahibi1 yılBak banada iş arkadaşım üniverstede ki arkadaşlarım diyorki biz arkadaşız diyorlar ama hepsi sadece 1 kez şansını denemek istiyor sende inanma emin ol Sen yokken onlar neler yaptı senin haberin yok. Çünkü bir kez en yakın arkadaşım dedi ki gamze kadınlar duygusal ama erkekler öyle degil. Biz herzaman farklı düşünürüz derdi . Nasıl yani dedim dedi ki içimiz fesat dedi
Cevap sahibi1 yılKadınlar duygusal ama erkekler çogu öyle degil dedi
Cevap sahibi1 yılKadın ile erkek arkadaş olamaz dedi çünkü erkekler hep farklı düşünür dedi
Soran1 yılteşekkür ederim Gamze kız erkek arkadaşlığına bende inanmıyorum gerçektende çoğu arkadaşıma göre bakıncada çoğu fesat düşünüyor
Cevap sahibi1 yılİnanma boş ver hepsi aynı karakterde insanlar ne kadar irenç insanlar aa cidden
Cevap sahibi1 yılSen ona deki kizlarla erkek arkadas olmaz . Senin haberin yokken onlar kim bilir neler yapti irenç
Cevap sahibi1 yılDüşünsene ay irenç midem bulandı
Cevap sahibi1 yıl%99,99 SENİ ALDATTİ KNKA
Cevap sahibi1 yıl%1 ihtimale güveniyorsan sen bilirsin😂
Soran1 yılarkadaşından benim için uzaklaşacağını söyledi ve halletik
- 1 yıl
Gizliden gizliye görüşmeye devam edecekler..
Soran1 yıl@ProofStriker06 hayır sürekli konuşuyoruz
- 1 yıl
Kardeşim, telefonda kocasıyla konuşurken dostuna vurduran ne kadınlar var biliyor musun sen?
Cevap sahibi1 yıl@ProofStriker06 Abi bence sanmıyorum. o yine görüşür bu tarz insanlar bize yakışmaz.
- 1 yıl
Bende aynı fikirdeyim yine görüşecek. Hatta bu sefer gizli saklı olmasının heyecanı ile daha güzel anıları olacak..
Cevap sahibi1 yıl@ProofStriker06 Gizli yapilan hiçbir eylem heyecanli degildir. irençtir.
- 1 yıl
Yasak elma 👍
1 yılsaçma tabiki
110 Yorumla- 1 yıl
Şunu da eklemek istiyorum kızın bu tarz bir durumda anlayışlı davranması gerekir. Tamam belki arkadaşını kaybetmek istemiyor olabilir ki ben de sevgilim için arkadaşlarımı silemem fakat erkek arkadaşlarımla arama biraz sınır koyarım. Mesela sarılmam ya da el şakaları, temas vs olmamalı çünkü bu sevgili olduğum kişiye haksızlık. Güncellemeni okudum ve sen yokken o vardı demek çok saçma yani senin artık hayatında öncelikli olan bir sevgilin var diğer yakın erkek arkadaşlarına sınır koymalısın.
Soran1 yılteşekkür ederim çok haklısın sende doğru olanı yapıyorsun bende istemem tabiki araların bozulmasını ama bana daha öncede söyledi mesela onu daha çok sevdiğini ve çok fazla buluşuyorlar bu yüzden rahatsız edici geliyor senin yaptığın doğru bir hareket mesela
- 1 yıl
yani aslında bir sevgilim yok ama olsa böyle yaparım demek istemiştim senin adına da üzüldüm sevgilin biraz bencil gibi ne olursa olsun bu konuda sen haklısın keşke özür dilemeseydin şu an durumlar nasıl
Soran1 yılilerideki sevgilin şanslı o halde bunu arkadaşın olarak söylüyorum evet keşke özür dilemeseydim ama çok seviyorum onsuz her şey boş geliyor şu an aramız iyidi hatta oyun oynadık ama şu an soğuk yapıyor nedenini bilmediğim bir şekilde
- 1 yıl
bu haksız yere özür dileme olayını arkadaşlarımla her tartışmamızda yapıyordum ve aşırı derecede kendi değerini düşüren bir davranış ayrıca o soğuk yapıyorsa sende yap bence kafasında bitirmiş gibi geldi
Soran1 yılsarhoş kendisi şu an o elemanla bunlarla uğraşmayacağım artık ne yapıyorsa yapsın
- 1 yıl
bence de çok seven gelir seninle orta yolu bulmaya çalışır
Soran1 yılabla barıştık
- 1 yıl
peki o mu bir adım attı
Soran1 yılyani evet
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa hemen panik yapma! Bazı insanlar arkadaşlarına sarılmayı doğal bulabilir, ama senin için rahatsız edici olabilir. Bence duygularını açıkça konuşup, ortada bir sınır koymak en iyisi. Senin rahat olman da önemli yani 🫂. İyi bir iletişim her şeyi çözebilir. Bir konuş bakalım, belki farkında değildir 💬.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılSen dikkat ediyorsun, o etmiyor ve üstüne bu konuda sana aşırı tepki gösteriyor. Ben bu filmi daha önce yaşadım. Her halta ayrıl diyenlerden değilim ama bence ayrıl, böylesi seni çok yıpratır. Ben de yaşadım aynısını. Özet geçeyim.
Ben de ilişkim varken çok dikkatliyimdir. Sevgilim istediğini yapıyordu ama ben bir şey yapmadığım halde o kriz geçiyordu. İşte kişi kendinden bilir işi. Sonradan anladım ki kendi niyeti bozuk olan sürekli başkalarının niyetini sorguluyor.
Siz onun bu toksik tavrını değiştiremezsin ama o baskı seni değiştirir. Aldatma geçmişin yok ve bu hareketleri hak edecek hiçbir şey yapmadıysan ondan ayrılıp yol yakınken kurtar kendini. Tavsiyem bu olur.26 Yorumla
Soran1 yılbiliyorum ayrılmam gerektiğini ama olmuyor
- 1 yıl
Olur.
Soran1 yılçok bağlıyım o kıza ne yapabilirim ki uzaklaşmak için
- 1 yıl
Uzaklaş. Bunun formülü bu. Sana daha fazla zarar vermesini istemiyorsan uzaklaş. Ona çok muhtaç değilsen de uzaklaşmıyorsan sana zarar vermesini istiyorsun demektir. Bu durumda da tercihinin sonucuna katlanman gerek demektir.
Soran1 yılsorunda bu ya işte ona muhtaçım onsuz geçirdiğim her gün tekrar ölüyor gibiyim
- 1 yıl
O zaman müstahaksın demektir. Tercihinin sonucuna katlanıp mızmızlanmayı bırak.
1 yılİçten bir sarılmaysa dikkat etmek gerek. Bana kalırsa benim sevgilimde asla sarılamaz tabiki ben nasıl sarılmıyorsam. Ama bazıları bunu gerçekten art niyetle yapmıyor örneğini çok gördüm. Mesela çocukluk arkadaşıysa gerçekten aradaki samimiyetten olabiliyor.
10 Yorumla
1 yılSen de tanıdık bir kız arkadaş bulup sarılmayı dene ve tepkisini öğren eğer normal karşılamazsa "sen de başka kişilere sarılıyorsun ben sarılınca ayıp mı oluyor" cevap verme hakkın doğmuş olur.. tepkisini ölç
22 Yorumla
Soran1 yılonu üzmek istemiyorum
- 1 yıl
Üz demedim zaten 😂 Yani tepkisini en azından ölç de başkalarına sarılmandan rahatsız olduğunu gördüğün an sen de sarılıyorsun ama deme şansın olur ve anlar ne kadar yanlış yaptığını dedim :)
1 yılEn nefret ettiğim durumlar.. Herkes yerini bilmeli ne kadar yakın olursa olsun sevgilime kimse sarılamaz sevgilim de buna müsade ediyorsa sevgilim olamaz..
31 Yorumla
Soran1 yılo kadar haklısın ki
1 yılBir de soruyor musun? Tabiki de saçma. Hatta saygısızca. Ben olsam uyarırım tek bir hata daha yaparsa tereddüt etmeden ayrılırım. Çok sevsem bile ayrılırım. Sana saygı duymuyorsa o ilişkiden kesinlikle hayır gelmez.
13 Yorumla
Soran1 yılondan ayrılmaya çalıştığımda daha kötü oluyorum
- 1 yıl
Tercih meselesi kardeşim. Örneğin ben sevgilim olacak kızın başka bir erkeğe sarıldığını görsem sevgilim bana cenneti yaşatsa bile onu istemezdim çünkü ben kıskanç bir erkeğim başka erkeklere yanaşan bir kızla devam etmem mümkün değil.
Senin de hayattaki isteklerine bağlı artık. Sen belki bu durumu sineye çekmeye meyilli olacaksın o da sana kalmış. Ama acınacak halde olursun ben diyim
Soran1 yılhayır bende gerçekten çok kıskanç biriyim ama çok seviyorum
Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı. Eğer bazı şeyleri sen yapınca da kızacak bir karakterdeyse , elbette kendisi de bazı şeyleri yapmamalı. Ben olsaydım bu konudan duyduğum rahatsızlığı dile getirirdim ona.
23 Yorumla
Soran1 yılgetirdim ki çocukluk arkadaşım falan dedi
Soran1 yılgüzel bir cevap olur teşekkür ederim söylerim eğer öyle bir şey olursa
1 yılKız çoklu ilişkiden hoslanabiliyor olabilir. Sürekli ilgi üzerinde olsun istiyordur. Yedekte birileri lazım ona. Tabak ceirip duruyor. Dr redpill takip et anlarsın
11 Yorumla
Soran1 yılilgiyi çok seviyor evet ama bu tip şeyleri düşünmüyordur galiba
1 yılAyril kanka. Ben de senin gibiyim. Sevgilim olduğunda, hiçbir kizla samimi olmam. Ama kizlar bunu başaramiyor. Tek tarafli fedakarlik olmamali. Karşılıklı olmali. Biri feda ederken, digerinin kâr etmemesi lazim.
Sen kaybediyorsun. Onlar kazanıyor.18 Yorumla
Soran1 yılhaklısın
- 1 yıl
Saf olma. Bu ne ilk olacak. Ne de son olacak. Narsist bu. Üzüldüm de. Özür bile dilemez. Özür dilesin bir kac gun sonra "alingan oldugun için özür diledim. Ben yanlış yapmadim" diyecek
Soran1 yılgerçektende böyle yapıyor çok haklısın bırakmaya çalışacağım
Soran1 yılteşekkür ederim
Soran1 yılsen atar mısın
Soran1 yılege_77
- 1 yıl
Profilin gizli. Telefondan bulamadim. Pcde bakacagim
Soran1 yılteşekkür ederim gerçekten
1 yılErkek arkadaşına/kız arkadaşına koala gibi sarılgan insanlarla sevgili olmayın arkadaşım siz de o zaman 🤦🏻♀️ valla gözlerimle küfretme yeteneğim var sıkıyorsa sarılsın
14 Yorumla
Soran1 yıleskiden böyle değildi yemin ederim
- 1 yıl
Belki de senden sıkıldı aranıyor ne biliyim
- 1 yıl
Hani ondan soğu diye bilerek yapıyor olabilir. Gerçekten böyle biri olmadığına eminsen
Soran1 yılbilmiyorum belkide öyledir
Hiç hoşlanmadığım durumlar... kız rahat demek ki hem ayranım dökülmesin hem yoğurdum ekşimesin ne ala memleket sıkıntııııı
26 Yorumla
Soran1 yılkullanıyor mu sence yani
- 1 yıl
Muhtemelen öyle sadece seninle vakit geçiriyor olabilir ama seni sevmiyor yoksa üzüleceğini kırılacağını bilir üstelik o sana bunu söylerken empati yapamıyor mu çok ayıp yani seven sevdiğine sadık olur gözü ondan başkasını görmez bırak sarılmayı konuşmayı bile arzulamaz yani başka erkeklere ihtiyaç duymaz onun arkadaşı da dostuda sevgiliside her şeyi sen olursun
Soran1 yılbu yorumun beni o kadar kötü hissettirdi ki sanki kendimi kandırıyormuşum gibi bütün bu dediklerin çok doğru ama ben bile farkında değilim onu çok seviyorum ama o çok fazla hata yaptı erkek konusunda
- 1 yıl
Sevdiğin zaman kabullenmek zor olur anlayabiliyorum karşı taraf dışardan bir göz olarak objektif görür yani ne az ne abartı dediklerim hakkınızda hayırlısı olsun inşallah onunla oturup bu konuyu enine boyuna konuşun derim başka türlü düzelmez eğer seni gerçekten seviyorsa kaybetmek istemiyorsa bu huyunu düzeltir kendini törpüler
Soran1 yılanladım çok teşekkür ederim
Gizli Üye(18-24)1 yılSenin gibi fazla sevenler hep üzülüyor yazık olacak gözümüzün önünde eriyip gideceksin resmen. Engelle işte o resmen bir bencil davranışlarından çok belli değil mi adamım. Azıcık kendine saygın varsa bunun gibilere yol veririsin zaten
115 Yorumla
Soran1 yılbu dediklerinin hepsinin farkındayım ama olmuyor be abi
Cevap sahibi1 yılOlue
Cevap sahibi1 yılYazamadım da. Olur olur bu ilişki çok toxic sen ayrıl engelle sohbetleri falan sil 6 aya garanti veriyorum 1 gram his kalmaz içinde. Bana güven
Cevap sahibi1 yılSonra da seni seven adam akıllı ilişkin olabilecek birisini bul ya da bulma sana kalmış ama bu ilişkiyi ilk bitir hayatını silkmesin boş yere
Soran1 yılişte sürekli ayrıl barış yaptığımız için alışkanlık haline döndü her ayrıldığımızda yemek yiyemiyorum mutlu olamıyorum sadece zamanın geçmesi için uyumaya zorluyorum kendimi
Cevap sahibi1 yılBunu neden daha erken demedin ki. Sürekli ayrıl barış olamaz bir ilişki. Aşırı toxic lik kokusu geldi buraya daha güzel huzurlu bir ilişkin olabilir dostum demekki uyumlu değilsiniz. Birilerini ayırmak bana zevk vermiyor ama senin iyiliğin için böyle yapmalısın. Bırak onu spora başla. boş ver et kendine çalış iyice. Kız resmen aldatıyor mk. Borsa kaplanı ne der sevgilinizi erkek kankası skiyor. Sen varken değil erkek arkadaşı falan erkekler ile sadece seviyeli ve mesafeli sohbeti olmalı aga. Lütfen bir şey yap et kendine yazık etme olur mu bu kız senin hayatının içine eder
Soran1 yılsporda yapıyorum kendimede bakıyorum ama yinede vazgeçemiyorum işte bilmiyorum bir şey beni ona çekiyor hayır güzel bir kız arayışına çıksam onu seçmezdim ama işte ben onsuz yapamıyorum
Cevap sahibi1 yılYaparsıın kendini kandırıyorsun
Soran1 yıldenedim olmuyor be aga
Cevap sahibi1 yılNe denedin tam olarak
Soran1 yılbırakmayı
Cevap sahibi1 yılDeneyememişsin. Bu kızdan sana sadece mutsuzluk gelecek. Bırakmayı denemek yerine bırakmalısın
Cevap sahibi1 yılBu varya diğer erkeğe verirde. Seni zaten sevmiyor sen sevgili sanıyorsun sizi ama o muhtemelen kankası ile...
Soran1 yıltekrar ayrıldık ayrılalım dedim mesajımı beğendi sadece yazmadı sonra bana gerçekten çok üzülüyorum 2 yıl olacaktı neredeyse hiç mi çabalamazsın ya
Soran1 yılaralarında bir şey olmadığını falan söylüyorda benden çok buluşuyordu onunla birlikte içki içmeler baş başa film izlemeler neyse ayrıldık zaten şimdi 1 hafta olmadan flört yapar yine o
1 yılBen mağarama geri dönüyorum :D Sarılmak doğru değil bence. El sıkışırsın falan da sarılmak başka
18 Yorumla
Soran1 yılbende aşşırı kıskanç biriyimde işte
- 1 yıl
Ben aşırı kıskanç biri değilim. Karşı cinsten arkadaşı olabilir ama el sıkışır falan . Sarılmak doğru gelmiyor bana.
Soran1 yılben konuşmasından bile kıskanırım aslında
- 1 yıl
Bu biraz fazla
- 1 yıl
Sevgilin ona güvenmediğini düşünebilir.
Soran1 yıloda öyle ama bizim ilişkimiz böyleydi hep o çocukluk arkadaşı geri gelene kadar
- 1 yıl
Bence ikiniz de birbirinizi çok seviyorsanız orta yolu bulmaya çalış ama görüşler farklıysa yapacak bir şey yok
Soran1 yılhayır artık bitti o arkadaşıyla aynı evde sarhoşlar şu an benim için her şey bu akşam bitti zaten ben gereğinden çok daha fazlasını yaptım
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence haklısın Sonuçta karşi cins kız hissetmese erkek hissedebilir sarılırken duygusal anlamda bir şeyler..
15 Yorumla
Soran1 yılçocukluk arkadaşım ne o nede ben bir şey hissedebilirim diyor
Soran1 yılaşka dönüşmesini boş ver ben öok fazla kıskanıyorum
Soran1 yılgerçekten ikiside çok zor
Yakınsa arkadaşınla neden saçma olsun ki? Beraber oturup kalkıp sohbet muhabbet ediyorsanız, Taş devrinde mi yaşıyoruz arkadaşlar
13 Yorumla
Soran1 yılneden olmasın? ben ondan çok uzaktayım buna rağmen benimle yapmadığı şeyi arkadaşı olucak biriyle yapıyor onunla baş başa filmler izliyor neredeyse hergün dışarı çıkıyor neresi normal
Soran1 yılevet öyle
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBence bir problem yok da oğlan nasıl biri o önemli. Oğlan kötü düşünecek biriyse haklısın. Seni de aşırı kıskanması normal değil tabi.
11 Yorumla
Soran1 yılher önüne gelenle çıkıyor bunu sevgilim kendisi anlatıyor bana
Şimdi aynısını sen yapsan nasıl tepki verirdi? Sen de aynı şekil tepki ver
21 Yorumla
Soran1 yılayrılırdı muhtemelen
- Aile & Toplum konusunda 10,2b cevap paylaştı.
1 yılRahatsız oluyorsan dile getireceksin, baktın olmuyor ayrılacaksın. Kimseyi yontmakla uğraşma.
21 Yorumla
Soran1 yılanlatıyorum konuyu başka yerlere çeviriyor kendini avukatmış gibi savunuyor ayrılmak istesem ayrılamıyorum sıktı
Aile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. San o muameleyi yapıyorsa kestirip atmalısınız vazgeçmez biri değil çünkü
12 Yorumla
Soran1 yılöyle
- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılO kız bir umut o erkekten ekmek bekliyor adamın tipi değil büyük ihtimalle
12 Yorumla
Soran1 yılerkek tam onun tipi ama sanırım ve muhtemelen benim sevgilimide tipsiz bulmuyor
- 1 yıl
O yüzden o kıza yol ver yazık etme kendine
1 yılNe erkek arkadasi olabilir ne sevgilim olabilir nede bu gercek olabilir bu yüzden saçma
12 Yorumla
Soran1 yılneden olmasın ki oldu
- 1 yıl
Ben yobaz geri kafali hanzo bir tc kürdüyüm o yüzden olamaz.
- Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.
1 yılSana kıskançlık yapıyorsa normal değil ama yapmıyorsa normal
11 Yorumla
Soran1 yılaşşırı kıskanç işte
Aile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. buraya yazdığını sevgiline söyle direk ne tepki verecek bakalım
11 Yorumla
Soran1 yılsöyledimde işte
Bunu izliyor, gereken neyse yapmıyor ve burada soruyor musun? Suç sende kızda değil kusura bakma
11 Yorumla
Soran1 yılemin ol orada olsaydım izlemezdim anasından girerdim
1 yılSana getirdiği yasağı bizzat kendisi uyguluyorsa yanlış evet. Nasıl ki senin bir kadına sarılman yanlış ise, onun da bir erkeğe sarılması yanlış o zaman.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılSaçma kardeşim arkadası değil ileride potansiyel sevgili olacak
21 Yorumla
Soran1 yılçocukluk arkadaşım öyle bir şey olmaz diyor
1 yılBu saçma olur. O kızın kardeşi değil bişiyi değil. Hani senin sevgilin olmasa tamam gitsin sarılsın ama sevgilisi varken bunu yapıyorsa oturup konuş
20 Yorumla
1 yılarkadaşı olarak sarılabilir ama sevgilisi olan birisi sarılmamalı
20 YorumlaBana göre bir kız hayatına bir erkek alışsa digerleriyle mesafesini korumalı, erkek de aynı şehilde asla normal karşılamıyorum böyle şeyleri
21 Yorumla
Soran1 yılçok haklısın
Gizli Üye(25-29)1 yılAptal olma öyle biriyle olmaz , senin yapmandan rahatsız olduğu şeyleri kendisi de yapamaz
13 Yorumla
Soran1 yılsevmesem bir saniye bile katlanmazdım
Cevap sahibi1 yılNeyini seviyorsun kaşını gözünü mü, yarın seni aldatır birsey bile diyemezsin çünkü ona ayrıcalık vere vere o noktaya kadar gelir biraz gözünü aç sen birsey demedikçe her defasında daha ileri gitcek
Soran1 yılöylede yapıyor zaten ben onu çok defa bırakmaya çalıştım kız bağımlılık yaptı smk kız her şeyi yapıyor gelip özür dileyende ben oluyorum
Senin kız narsist ayrilmazsan senin için kötü olur. Bencil biri ile asla olmaz
36 Yorumla
Soran1 yılhaklısın
Soran1 yılbiliyorum ama işte
Soran1 yılgerçekten zor agam
1 yılÖyle kızlarla işiniz olmasın, kalbi paramparça eder siz ise dağılırsınız.
10 Yorumla
1 yılSarılmak var sarılmak var merhaba derken mi sarılıyor yoksa sarmaş dolaş oturuyor mu ikincisi ise durum fena
11 Yorumla
Soran1 yılbilmiyorum sonradan haberim oldu benimde ama uzun bir aradan sonra tekrar görüştük diye sarıldık dedi
Yani o kadar da saçma değill ama doğru da değil sanki
10 YorumlaEn nefret ettiğim şey ayrılma sebebi bile olur.
Sen istemiyorsan yapamayacak ki bunu bence istemezsin17 Yorumla
Soran1 yılbenim haberim bile bir kaç ay sonra oldu
Soran1 yılkonuştum ki ama ona göre hani o benden öncede vardı çocukluk arkadaşı bilmem ne
Soran1 yılayrılacağından o kadar eminimki ama işte çok çok fazla seviyorum
Soran1 yılhaklısın
Evet baya saçma, tepki göstermekte haklısın.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBuraya not olsun okuyanlara samimi erkek arkadaşı olan mesafeyi ayarlayamayan karılarla ciddi düşünmeyin beyler çakın geçin
10 YorumlaYok değil bence cnmmmm❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
11 Yorumla
Soran1 yılabla nasıl
kanka güzel kardeşim olma sapla geç bunla yola çıkılmaz
11 Yorumla
Soran1 yılhaklısın
Benimde erkek arkadaşlarım var ama hiç biriyle tensel temasta bulunmuyorum. Bu yaptığı davranış bence hoş değil ona bu davranışından hoşlanmadığını açıkla yinede devam ediyosa uzaklaş
20 YorumlaYasayan bilir kardes yasayan bilir. Aws 20 li yaslardayken ne psikoloji kaldi ne yasanacak bi hayat. O zamanlar darma duman olmustum. Nerden sordun bu soruyu ya. Baslamadan bitir derim.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHadi seni gectim kiz senin sevgilin , lan o erkek arkadasi sana sonradan demiyormu birader bu kiz senin sevgilin su kiza ver ayari , yalama ise zaten gider senden , az akilli isede kalir yaninda.
00 Yorumla
1 yılKardeşim kusura bakma da yenge sana boynuzları takmak üzere. Eğer ilişkinizde en ufacık bir kavga ya da başka bişey olsun kendini o arkadaşım diyen erkeğin kollarına atacak kendini.
10 YorumlaSizin suçunuz böyle kızlarla cikmak
21 Yorumla
Soran1 yıleskiden böyle değildi
Çok betasın ya tiksiniyorum sizin gibi eşekler görünce gerçekten
00 Yorumla😂😂😂 aynı şey mi bu söylediklerin otur bir düşün Allah aşkına
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSevgilisi varken yanlış
11 Yorumla
Soran1 yılevet öyle
Gerçekten sordun mu bi de bunu
11 Yorumla
Soran1 yılbilmiyorum kendini öyle bir savunuş şekli var ki insan kendini bir anlığına haksız sanıyor
1 yılçok saçma bir şey bence
11 Yorumla
Soran1 yıldeğil mi ya
1 yılOlm manyak mısın awq
Bir de soruyor musun mk122 Yorumla- 1 yıl
Bilader kızla konuş bak ama bir kere bile bu normal bir şey diye diretirse ayrıl. Yoksa buralara gelip aşk acısı sorularına geçersin. Erkenden bırak
Soran1 yıl2 yıl olucak çok bağlıyım bırakamıyorum bir türlü
- 1 yıl
Konuştun mu bu konuyu onunla?
- 1 yıl
Konuştuğun halde böyle diyorsan kusura bakma dayı, şikayet etmeye de hakkın yok.
Ben sana söyleyeyim, o seni bırakırdı tartışmasız
Soran1 yıltabiki konuştum çocukluk arkadaşım bilmem ne dedi kendini öyle bir savunuyor ki sen görsen sen bile taraf değiştirirsin
Soran1 yılbiliyorum bırakırdı benimde bırakmam lazım ama nasıl bırakacağımı bilmiyorum
- 1 yıl
Bilader sen bu kıza o konuşmayı yapamıyorsan kusura bakma da ilişkinin durumu da senin ilişkideki rolün de yaş. Şimdi olmasa ileride ayrılacaksınız ve o senden ayrılacak imza bırakıyorum. Aynı senaryoyu defalarca dinledim.
Sevdiğin için zorlanmanı anlarım fakat kendini ifade edemiyorsan, işte bunu anlamam dayım - 1 yıl
Basbaya bu konunun hoşuna gitmediğini söyleyeceksin, ortak noktada buluşmaya çalışacaksın.
Zaten belli ilişkide çok aktif değilsin. Ondan bu yüz bulmuş da böyle davranabiliyor.
Aç bakalım ayrılık konusunu, eğer çok diretmezse zaten kafasında bitirmiştir, yedekte birisi vardır. Üzülmeye gerek yok.
Yok uzatırsa da kıza süre ver. İsteğinin gayet normal bir istek olduğunu, bu kadar basit bir şeyi bile yapamayacaksan onunla olmak istemediğini söyle aynen böyle söyle dayı
Soran1 yılhayır aksine ilişkide fazla bunaltıyorum sanırım ve çok fazla ilgi veriyorum ayrılık konusu açsamda iyi tamam falan der geçer herhalde
- 1 yıl
O halde aç. Bitti gitti. Sorun çözüldü.
Soran1 yılhaklısın öyle yapacağım sanırım teşekkür ederim
- 1 yıl
Bilader, o kızla devam ediyorsan alın ya gurrurunu zkeyim.
Çek zktiri awq kız mı yok la sana awq
Ben dellendim burada awq
Soran1 yılhaklısın dayı
- 1 yıl
La haklıyız haklıyız da ben haklı olmayı mi istiyorum awq
Bas şu kıza tekmeyi mk
Bilader acı çekeceksin, ağlayacaksın, yazmak isteyeceksin, krizlere gireceksin belki 2 sene az değil.
Fakat bu öyle senin sineye çekebileceğin bir olay değil. Bunu kabul etmen gerekli. Kız ağır hasarlı biladerim.
Hiçbir erkek bunu kabul etmez. Ancak güzel kardeşim eder. Awq kuzeni mi? Yakın akrabası mi?
Elin herifi aw kanka manka isterse çocukluk arkadaşı olsun. Olamaz kardeş, olamaz. - 1 yıl
Güzel kardeşim=g4vatlar
Soran1 yılkanka kız şu an sarhoş ve yanındada o lavuk varmış çok sinirliyim şu an ne yapacağımı bilmiyorum
- 1 yıl
Benden öncekiyle hayatına devam edebilirsin bacım, bizde g4vatlık yok. İşine bak hayatımdan ikile, git şimdi başka bir kadın rolleri mi keseceksin, sarhoş mu olacaksın ne yaparsan yap.
Ben seni okudum, okuduğum kitabı bir daha okumaya da niyetim yok. Bay bay bacım.
Aynen bunu yolla geç. Değiştirme sakin aawq yok o bunu haketmedi falan diye. Gönder gitsin. Belki yazış tarzını kendine göre değiştir okay
Bilader bunun affı olmaz. Sarhoş olacak, sen yanında olmayacaksın o mnakodugum olacak. Hayırdır awq
Git efendi efendi acını çek ama daha bir kez bile ne hikayesine, ne postlarina, ne de gittiği yola bak awq
- 1 yıl
Üzerine de ekle içinde ne varsa kus dayım
Soran1 yıltamam abi bitti zaten bu saaten sonra her şey kaç yılmış bilmem neymiş zerre s. ikimde değil
- 1 yıl
Ha şöyle dayı ya rahatla. awq. 4 milyar kadın var mk. İçindekileri kus içinde kalmasın, sonra da yoluna bak.
Kolay olmayacak zaten de aga bununla olmaktan iyidir aw her hafta başka bir şey çıkarır bu kız boş ver
Soran1 yılabi ben barıştım
- 1 yıl
Senin kafanı zkyim dayım iyi b0k yedin. Sen şimdi karşındaki o kadının sana saygısı kaldığını mı zannediyorsun?
İzle ve gör. Kendin tecrübe et. Ben bir şey demiyorum.
1 yılHaklısın bu arada konuş sakince sınırını koy
16 Yorumla
Soran1 yılkonuştum ki
- 1 yıl
Ne dedi
Soran1 yılçocukluk arkadaşım ne o nede ben ona bir şey hissedebilirim sen yokkeb o vardı gibi şeyler söyledi sonra ben konuyu uzattım diye ayrılmaya kalktı özür diledim
- 1 yıl
Bunun için ayrılıyosa ayrılsaydı keşke neden özür diledin ki ah saf kardesim ah
- 1 yıl
Sen onun sevgilisisin belki ilerde hayat arkadaşı yoldaşı oysa arkadaşı seni ona tercih etmiş bence ayrıl ya yani sana iyi gelmeyen birini hayatına almak çok yanlış bence evet bi bağ oluşmuş olabilir ama manipüle ediyo seni.
Soran1 yılayrıldık zaten şimdi bir daha barışmayız teşekkür ederim tavsiyelerin içim
Normal degil mesafesini korumayı bilmiyor
110 Yorumla
Soran1 yılkızda manipüle yetenekleri var abla benim suçum değil
Soran1 yıleskiden böyle değildi
Soran1 yılabla delirmek üzereyim o erkek arkadaşıyla ve başka bir kız arkadaşıyla aynı evde içmişler aileleride yokmuş
Soran1 yılgerçekten s. iktir edicem artık ne b. ok yiyorsa yesin smk
Soran1 yılteşekkür ederim
1 yılSaçma normal değil
11 Yorumla
Soran1 yılhaklısın
1 yılOnunla bunu açık açık konuş düzelmiyor mu biraz baskı yap olmuyor mu si çek kıza
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılSarılamaz, üzerine konuşacak bir şey yok..
11 Yorumla
Soran1 yılhaklısın
Gizli Üye(18-24)1 yılOrspuymuş hahahsk
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKim bilir arkandan neler de çeviriyordur bilemezsin ztn siz anca böylelerini sevin
Cevap sahibi1 yılben sevgilimle uzak mesafedeyim onunla sürekli dışarı çıkması baş başa birşeyler yapması hoş değil artık … böyle yazmişsin bide geçmiş olsun uzak mesafeyse bide ayril bence yoksa sonu aldatmayla biter ki ztn uzaktan olmaz
Soran1 yıluzaktanda olur emin old sevdiğin sürece
Gizli Üye(25-29)1 yılNormal degil bu konuyla konuş bence
11 Yorumla
Soran1 yılkonuştum ki
1 yılSaçma tabiki bu ne genişlik rahatlık
10 YorumlaBugün sarılan yarın gö₺ünü s! ktirir
14 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar varoşsun aw
- 1 yıl
Gerçekten ilgi 0rspusuyum diye bağırıyorsun
- 1 yıl
ezgi fakesine dedim
1 yılSinir bozucu hak veriyorum
10 Yorumla
1 yılBoyle rahat kizlarla ne isiniz var anlamiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
O kadın rahat değil hipokrat. Her cinsiyette bulunan bir özellik.
- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer