Böyle hayat yasanir mi ya 50 kez aradi sonrada kizin nisanlisina yazmaya kalkti ben artik napicagimi bilmiyorum cok skldm ve bunaldim
Sabahin köründe cik geldim diye ariyor
Istemiyorum diyorum ailemle kahvalti yapicam diyorum hayir yapamazsin diyor
Ayrilmak istiyorum hep tehdit ediyor bu ne ya böyle
Degistim diyor hep aynisi
Sabahin köründe cik geldim diye ariyor
Istemiyorum diyorum ailemle kahvalti yapicam diyorum hayir yapamazsin diyor
Ayrilmak istiyorum hep tehdit ediyor bu ne ya böyle
Degistim diyor hep aynisi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Baya kıskanc.. sana güvenmiyor bi yolunu bulup ayrıl
Kimseye güvenmiyor cünkü kendine bile güvenemiyor
Nasil bi insana bulastim aklim almiyor
Oda gelsin merak ediyorsa 😂
😂 vallah öyle bsy deswm direk hakaret küfür eder yemin ederimki
Ayrıl bu adamdan
Birakmiyor pesimi
her yerden engelle geri adım atma geri adım attığın için bırakmıyor
Ama ja o kizin nisanlisini ararsa beni rezil ederse cok korkuyorum
Bir şey olmaz geri adım atma böyle yaşamaktan iyidir emin ol
Haklisiniz
Sadece kendimi suclu hissetigim bi konu var o konuyu onunla konusmustum ama o kiz arkadasimi da ilgilendiren bi konu
Ve beni sürekli o konuyla tehdit ediyor dayanamiyorum artik
Bana zarar veriyor sonrada hic bsy olmamis gibi sarilmayq calsiiyor
Ne olacaksa olsun sen kendini koru geri adım atma
Haklisiniz onun bu tehditiyle yasamakdansa
Sonucta tehdit eder eder durur ha yaparsada yapsin arkadasimda gidiyorsa onun yüzünden gitsin
Ama ben blyle yapamam artik
Bugün arabasina bindirdi ve öyle bi psikolojik siddet yapiyorki insana kendimi arabadan atma durumuna geldim kapiyi actim son anda tuttu
Aynen işte her şey ortada o arkadaşında gidiyorsa zaten bırak gitsin herkesten her şeyden önce sen gelmelisin koru kendini geri adım atma arkana bakma
yaşlar kaç?
22 yasindayiz
Ama kendimi cok suclu hissediyorum kiz arkqdasimin durumunu ona anlatigim icin
Ama bana karsi kullanacsgini bilemezdim tabi ama yinede herkese fazla güvenmenin acisini yasiyorum
anladım sağlık olsun ama buna değecek merak etme bir şey sorabilir miyim?
Tabi buyrun
kirlenmek kelimesi cinsel anlamda kullanılabilir mi?
Ben öyle düsünmüyorum?
Nerden cikti bu
biriyle tartışım da sana da sormak istedim
Yani söyle bi algi bar bazilari icin
Cinsellik yasayan bi kadin vs kirli olarak bakanlar da var
Ama bence öyle degil tabi
Nasil bir tartismaydi?
Yok öyle değil film de bir kadın bir adamı motor yağı ile kirletiyor sonra o adamla birlikte oluyor filmdeki diyaloglar şöyle
adam: temizlenip bunu kutlamaya ne dersin
kadın: bunu kutlamak mı tamam o zaman biraz daha kirlenmeye ne dersin şimdi biraz daha kirlendin peki şimdi biraz daha kirlenmeye ne dersin deyip adamın bütün üstüne başına yüzüne her yerine motor yağı döküyor orada ki kadının kullandığı kirli kelimesini kadın o adama cinsel anlamda mı kullandı diye düşündük
Haaa simdi anldim haha kusura bakma
Yani bence iki anlamli hem adami tahrik etme amacli hemde normal gibi geldi bana
anladım bence de :)
Tesekkür ederim desteginiz icin :)
Rica ederim
Peki şey sorucam motor yağı kıyafetleri çıkarmak için kullanılabilir mi kıyafetleri üstünden çıkarmak için
Orasini bilmiyorum maalesef😂
Tamamdır
O film sahnesini izlemek ister misin çok kısa bir sahne 1 dakika sadece
Şu an izliyemem
Napicagimi düsünüyorum sence kiz arkadasima söylemeli miyim?
Olay ne ki? kız arkadaşınla
https://www.youtube.com/watch?v=mYCnSvYhZVo 33:40 ncı sahne zaten çok uzun değil sahne bitene kadar izle
Dedim ya kiz arkadaismin bi konusunu actim ona yanlislikla bana karsi kullanicagini bilmiyordum
Beni onla tehdit ediyor söylerim nisanlisina falan diye
Napicagimi bilemiyorum
Her şey olacağına varır sen kendini o adamdan koru sadece
videoyu izledin mi?
Yani anlatmayim mi diyorsun?
yok bir şey anlatma sen o adamdan kendini koru geri adım atma
videoyu izledin mi?
Anladim haklisin ya
Yok izliyemedim
Sen kendini koru ilk önce zaten yapacaksa yapar sen anlatsan da anlatmasanda aran bozulur yani o yüzden sen önce kendini bir koru sonra olacaksa olur zaten videoyu izler misin 1-2 dakikanı ayırıp 33:40 ncı sahneyi
Demi bosu bosuna anlatmim ozm
Eger öyle bsy yaparsa öyle alip karsima konusurum
Tamam da önemlimi video
biraz önemli :)
izledin mi
?
orada mısın
Ayrıl sende evini ve telefon numaranı değiştir.
Keske okadar kolay olsa ev falan degistirmek annem gile kaliyorum napicam bilmiyom
Annene durumu anlat, evini ve telefon numaranı değiştir.
E-devletten ikametgah adresinide değiştirirsen birdaha asla ulaşamaz sana, komşularına falan nereye taşındığını söyleme.
Tesekkür ederim desteginiz icin
E-devletten önce ikametgah değiştir sonra telefon numaranı değiştir, bu sayede 118 80 gibi yerlerden numaranı bulamaz.
Sagolun :)
işte bu yüzden ciddi bir ilişki düşünmemelisinz 😃
Okadar sogudum ki herseyden istemiyorum artik iliski vs
Kimseye güvenemiyor insan
sevgilisin evli değil pek meşru değil ciddi bir ilişki istiyorsan evlen
Nasil yani anlamqfim?
Ne tehtidi ediyor
O kiz arkadasinin dügünü olmicak görür o falan kizin nisanlisina yazmaya calisiyor
Ss al sohbeti arkadaşına at.
Öylemi dersin
Kiz arkadasimin bi konusu vardi bizde o konuyu konusmustuj diyorki ona söylerim vs ama anlamiyorum niyr böyle yspixor
Anlamıyor musun çocuk kendisinde sorun var. Böyle dıştan iyi gözükmeye çalışıp karakteri bozuk insan hiç az değil. Gerçi sen de arkadaşlarının kendisine söylediğinde sorun çıkaracak ve bu güvenilmeyecek ise o kişiye anlatman hata sen de masum değilsin
Evet haklisin masumum demiyorum ama bi konu hakkinda konustmustuk ve misal olarak o kizi vermistim baska bsy olarak degil
Ama ben onun böyle oldugunu bilmiyordum birden öyle yapinca sok oldum
Misal olarak öyle verilmez. Ama herkes hata yapar ben de yapmışımdır sana ne kadar desem de şimdi önemli olan ders çıkarıp bu olanlardan ilerde ona göre davranman
Haklisin bende hatamin farkindayim Şu an
Ama sence simdi en iyisi ne yapmaliyim?
Olayları bilemeden kim ne derse desin sağlıklı olmayabilir. Senin de dediğin şeyler olduğunu söylüyorsun. Çocuk da ss olur mesaj olur öyle şeyler var ise arkadaşına nişanlısına yazarım bilmem ne diyor diyorsun başını dara sokacak bir olay değilse ya da öyleyse biz bilemeyiz ki. Çocuktan mesajları vs ss varsa onları silebilsen iyi olur. Ne kadar kayıdı var bilemem tabi. Ya da kız arkadaşına her şeyi açık açık anlatacaksın. Pişman olduğunu ki bence kendi evine oturmaya çağır kızı orada anlat. Ve bu çocukla olmaz ilerisi gelecek yok
Hic bir ssi falan yok yüz yüzeyken konusmustuj o da 2 dakika fazla degil ben konuyu hemen kapatmistim geri
Galiba hic birsey söylemicem ve o böyle bsy yaparsa anlatirim ona böyle böyle diye
Dün kendisi zaten anladi kavgalinoldugumuzu vs
Beni tehditt ederse onu polise vericegimi de söyledim ve annesini babasini ariyacagimida
Ve o beni tehdit ediyor diye ona geri de dönemem sonucta
Anlatirsa bende arkadasimla konusursum ha affeder affetmez ona kalmis
Ama birinin tehditi yüzünden kendi hayatimi maf edemem
Ss falan yok ise iyi. Sevind
İm
Beni tehdit edicek bsyler buluyor sürekli
Bu konu olmazsa bile yok anneni ararim yok o bu su hep böyle bsyler buluyor
Annen kızar diye mi?
Aynen ama bilmiyorki annem benim arkamda bilse bunlari agzina eder
Ama diyor anneni ararim eski sevgilini vs anlatirim herseyimle tehdit ediyor
Is yerimi bile ariyor ben telefonlari acmayinca
Sen çalışacak kadar büyüksen annenin sevgiline vs kızması normal değil hani. Boş boş umursama
22 yasindayim hem okuyorum hem calisiyorum
Annem de bsyime kizmiyor hatta biliyor sevgilimik oldugunu
Ama o sünepenin hic birseye saygisi yok hayatinda hic birseye ulasamamis
Bana hep kötülük yapmaya calisiyor
Ne diyeyim kolay gelsin
Sagolun
ayril
Olmuyor iste birakmiyor pesimi hep tehdit ediyor
polise git allah askina cok tehlikeli bir durum bu
Öyle olucak gibi gözüküyor ama ben bi hata yaprim bi arkadasimin konusunu onunla konustum ve bana karsi kullaniyor
Söylerim falan diye ne yapicam ben
yahu can sagligindan önemli mi sen burada tehlikedesin tehlikede her gun haberlerde neler izliyoruz hepimiz farkindayiz tehdit seviyesine gelmis coktan guvende degilsin taktikca daha cok takar birak sana karsi kullaniyorsa kullansin senden onemli mi
Kiz arkadasim dügün arefesinde ve bana küser diye korkuyorum
Ama haklisin galiba
Bu düsüncelerimi asamiyorum
arkadaşınla otur konus o gercekten arkadaşınsa senin bu konuda yaninda olur yarin obur gun basina bir sey gelirse ne olacak lutfen ya
Hic arkadasima söylemim diyorum
Bence sadece tehdit ediyor onunla olim diye
O raddeye gelirse de önüme alip konusurum
Simdi bosuna sey yapmim ortaligi diyorum
Haklisin gercekten
arkadaşınla konusup konusmama kismini sen bilirsin tabi ikisini de sen tanıyorsun ama ayrilma ve gerekirse yardim alma kisminda hemfikir olmamıza sevindim umarım her sey yolunda gider^^
Tesekkür ederim konusmicam sonucta bos yere ortaligi karistirmak istemem
Benim arkamdan konusmadigina bile emin degilim
O ypzden söylemicem
Ha yarin öbürgün bsy olursa ozaman karsima alip konusurum
Ve ayrilma konusunda evet hemfikiriz yasadiklsrimi bir bilsebn
ayrıl
Istiyorum ama hep evime geliyor is yerimi ariyor
O kiz arkadasimin nisanlisini aramaya kalkisiyor kiz *rspu diye iftira atmaya calisiyor
Herkesden beni uzaklastirmaya calisiyor
Ben ne yapicam
Kiskanc
Hastalik derecesinde
Kötü bir şey
Degismiyorsa ayril yoksa hayat boyu sürer.
Ayrilamiyorum tehdit ediyor hep beni kapima kadar geliyor ailemle yasiyorum ne yapicagimi bilmiyorum
Polise git ve ailene acil
En sonunda böyle olucak galiba
Basindan beri toksik bi iliski yasadik ama onu cok seviyordum bu hareketlerinden dolayi artik vazgecmem gerektigini iyice anladim
Ayril
Ayrilmaya calisiyorum ama beni rahat birakmiyor evimin önüne kadar geliyor
O kiz arkadasimin nisanlisina kadar yazmaya calisti
Napicam bilmiyorum hic
Herkesi benden uzaklastirmaya calisiyof
Senin böyle afalladigini görürse daha çok üstüne gelir. Kararında tavrında net ve keskin ol geri durma. Eninde sonunda vazgeçer. Haddi olmayan şeyler yaparsa da yaptırım uygula
Yaptirim uygula nedemek? Ben türkiyede yasamiyorum o yüzden herseyi tam anlayamiyorum aciklaya bilirmisin?
Korktugum tek sey arkadasima zarar gelmesi kiz dügün arefesinfe ve benim yüzümden bsy olsun istemiyorum
Yani hayatına müdahale ediyorsa birilerinden yardim işte. Susup oturmayacagini anlasin
Haklisin tesekkür ederim
Insan kendini böyle durumlarda cok caresiz hissediyor gercekten
Insanlar niye bu kadar saçmalıyor anlamış değilim
Bende anlamiyorum insan hayir dan anlamali sonucta istemiyorum diyorum bana kapiya cikicaksin diyo yemekyiy mezsin uyuyamazsin vs seyler söylüyor
Ekleyebilirsin beni bisey paylaşmak danışmak istediğinde yazarsın
Tesekkür ederimm