Farklı şehirlerde olduğum için benden ayrılmakta haklı mı sizce?

Öğrenciyiz farklı şehirlerde oturuyorduk. Ben yanına gidemiyordum. O gelebilirse buluşabiliyorduk. Gerçekten sevdiğini hissediyordum.

Arkadaşları da onu uzaktan ilişki olmaz vs. Diyip gaza getirdiler. Sürekli benim gelip gitmem masraflı ve zor oluyor dedi. Sen de adım atmıcaksan olmaz, üzülmek istemiyorum dedi ayrıldı. Ama onu özlüyorum :( Arada mesaj atasım geliyor ama kendimi tutuyorum. Sizce benim yapabileceğim bir şey var mı?

Farklı şehirlerde olduğum için benden ayrılmakta haklı mı sizce?
Cevapla