Sevgilimin babası beni kilolu buldu, sevgilim çok zayıf ama benim de abartılacak kilom yok. Üzülmekte haksız mıyım?

Sevgilimle telefondan konuşurken konu açıldı ailesine benden bahsetmiş fotomu göstermiş. Babası beni daha önce görmüştü hatta tanışmıştık. Sevgilim, babasina göre kilolu olduğumu söyledi. Telefonda böyle diyince üzüldüm biraz daha önce kimse benim kiloma laf etmedi Sevgilim çok zayıf ama o kadar da abartılacak kilom yok. Bozulduğumu belli etmedim anladı mı bilmiyorum ama biraz bozuldum kimse için kendimi değiştirmem tabiki ama aile benim için önemli böyle düşünmesi beni üzdü sizce?
Sevgilimin babası beni kilolu buldu, sevgilim çok zayıf ama benim de abartılacak kilom yok. Üzülmekte haksız mıyım?
Cevapla