Aşka inanmak sizce bir insanın kendi duygularına yapabileceği en büyük kötülük müdür?

Aşka inanmak ya da aşk istemek sizce bir insana her anlamda köreltiyor mu?

Aşka inanmak sizce bir insanın kendi duygularına yapabileceği en büyük kötülük müdür?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Bence evet ya çünkü gidiyorsunuz birisini seviyorsunuz ve şu da bir gerçek hiçbir zaman ilgi duyduğunuz kişi size karşı ilgi duymuyor siz gidiyorsunuz seviyorsunuz o kişi başkalarını seviyor onun sevdiği kişi başkalarını seviyor ben hayatta karşılıklı olan bir sevgi görmedim iç genelde hep birileri birilerini bir şekilde kabul ediyor ve ilişki sürdürmeye çalışıyorlar ve her ilişkide mutlaka aldatmak filan oluyor şüphesiz aşk diye bir şey yok diyemem vardır ama boş bir şeydir bu da bir gerçek🥂
Aşka inanmak sizce bir insanın kendi duygularına yapabileceği en büyük kötülük müdür?
Cevapla