Heyyyooo ✌️
Sevgilinizin/eşinizin ısrarla çalan telefonunu izinsiz açar mısınız?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️

ben açarım :D 💅
#sosyetic
açmayalım hiç konusunu İnan özlüyor insan kokusunu 🎈
Heyyyooo ✌️
Sevgilinizin/eşinizin ısrarla çalan telefonunu izinsiz açar mısınız?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️

ben açarım :D 💅
#sosyetic
açmayalım hiç konusunu İnan özlüyor insan kokusunu 🎈
Eşimin telefonu çaldığında tanıdığım biriyse açarım ama tanımadığım biriyse açmam. Baktım çok ısrarla üst üste arıyor cevap veririm ve müsait olmadığını söylerim. Önemli bir şey varsa zaten arayan bana söyler eşime söylerim.
Ayni şekilde eşimde benim telefonlarıma bakar sıkıntı yok.
Ona veririm.
Hayır ama yok ki :D
Bakarım kfkfk
shdjsa uzun sürmedi gerçekler hemen döküldü :D
Tabiki 👀🤷
açmam
arayanı söylerim eğer aç sen derse kendisi musait değilse tabi açarım yoksa neden açayım ki. sevgilim için bu geçerli:)
Eşim olunca açarım abi telefonu eşimi kim arıyor bende bilmem lazım:)
eşimse açarım , sevgilimse kim oldugunu kendisinden dinlerim. annesi babası abisi farklı bir numaradan arıyor olabilir benden haberleri yoksa benim açmam etik olmaz.
Cevap
49Cevap
Açarım oda bana gelen telefonları açabilir sorun değil jsjsjsj
Yanii niye açmayasın ki, dimi ama
Tabi belki sevgilisi arıyor jdjdjdj
sjsshsh lan sevgilisi sensin ya
Israrla çalmasına gerek yok 2. ses gelmeden açarım 😄
Açarım nolcak müsait değilse arayana söylerim
Açardım.
#selamgençlik 🍀🍀
Kesinlikle açmam. Başıma iş almaktansa akışına bırakarak izlemeyi tercih ederim. Sesli mesaj imkânı var. Sesli mesaj bırakabilir. Kimse.. 🍀🍀🙄🙄
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Hayır, asla açmam. Sevgilimin de benim telefonumu açmasını istemem. Telefon kişinin özelidir, özel alanıdır bir yerde.. İnsan sevgilisinin/eşinin özeline saygı göstermelidir..
Ben meraklı bir insanım, sevgilimin benden ne gizlisi olabilir? Biz bu yolları beraber yürüyecektik hani🤧 tabi ki açarım. Seni beni mi var 😂
Haklısın yürü be 😃
tabii ki açarım buyrun ben sevgilisiyim derim bir de 😂😂😂😂😂
Cadı 😃😃
zaten evliysem buyrun soyadını taşıyan kişi karısı canı ciğeri sahip olduğu kadın diye açarım 😂😂😂😂 şaka şaka bu kez şaka ama ilk cevabım gerçek düşüncem😀
Her şakanın altında bir gerçek yatıyordu :D
ahahahaha 😂😂😂 kadın arkadaşları falan arıyorsa ay şu an duşta ya demediğime şükretsinler 😂😂😂
😅😅 sen bu işi biliyorsun
her daim 😈😁
O an sevgilime söylerim çok ısrarla çalıyor açıyım mı diye bi kere izin verdiyse daha sonra izin almam
Israrla aranırsa açarım muhim bir şey olabilir Zaten olmasa arar kapatır bir süre aramaz birinin haber vermesi gerekebilir
Hayır izin vermem. Belki istemediğim bir kişi arıyor. Belki iş yerinden arıyorlar. Bi şüphesi varsa hayatımdan isterse gidebilir.
açarım . sevgili/eş durumunda isek zaten benım tuhaf evde kalmıs karakterlerle işim olmadıgından baıst bır durum .
Kendi telefonuma bile bakmıyorum ben 🤷🏻♀️
Açmam gelince başında bekler onu açtırırım dinlerim ve tabikide
Açarım bunda ne gibi bir sorun olabilir ki. O an meşgulse meşgul olduğunu iletirim.
açarım hatta ısrarla çalmasa da açarım bu normal bir şey
Evet açarım kim olduğunu öğrenmek için.. Neden bu kadar ısrarla arıyormuş merak ederim..
Sevgilimle ne kadar ileri olduguma bağlı ama eşiminkini açarım
İspatla çalıyorsa önemli bir durum olmuştur acil birşeydir düşüncesiyle haber verebilmek için açarım
açmam gereksizkavga etmek istemiyorum ama bilinmeyen numaraysa olabilir
Eğer üzerine kim olduğu yazıyor ise açarım yazmıyorsa açmamam
Açarm buyrun ben asistanıym nasl yardmcı olabilirm acaba derm
Sevgilim telefonunu açmam, eşimin telefonunu açabilirim.
Eşimse arayanı tanıyorsam açarım sevgilimin telefonunu açmam
Açmam beni ilgilendirmez gelir kendi bakar geri arar
Arayan kişiye göre değişir bu. Ortak yakın arkadaşımsa açarım. Ama ailesiyse izin isterim.
Arayanı tanıyorsam açarım vrya herkes ilişkimizi biliyor ise açarım. Yoksa açmam
Açardım tabiki eşim olursa olmasın bosverelim böyle iyi🤣
Özel alanı ihlal etmeyi sevmem. Arayanı iletirim, açmamı isterse elbette ki...
Telefonunu sessize alırım, geldiği zaman da kendisine söylerim.
Ben açmam tanıdığım bir numara ise tanimiyorsam acarım😄😄 kim çıkacak diye
açmam ama eğer uzun uzun çalıyorsa veya eşimin geri dönüşü uzun olacaksa açıp söylerim
arkadaşı filansa açmam kendisi sonra arar ama akraba kardeşiyse açarım
Israrla çalmasın agerek yok açarm gizlimiz saklımız olmamalı
Açmamak en iyisi çünkü ben bu olaydan son derece rahatsız olurum
Hayır, açmam. O aç demediği müddetçe açmam.
Benimkini açabilir, ben açmam kız olduğu için problem olur.
Açarım. Ne var lan zır zır arıyorsun derim
Açarım tabi sonuç olarak çevresini tanıyor olurum.
Açarım tabi merak ederim
Hayır tabiki, ben sevgilime sonsuz saygı duyuyorum çünkü. Ona saygısızlık asla yapmam 😇😇😇😇😇😇😇😇😇
Çalışırsa bakarım canım nolacak sanki, telefon çalıyor, sonuçta internete girip arama geçmişine ya da gidip mesajlarına bakmıyorum.
Nasıl açmam, açmasam çatlarım
shsjjds bu ben 😃
Açarım kendisine söylerim
Açarım wdşöşkçds
Dürüst görüş :D aferin kardo
Hayır, açmam😃
Ya acil ise 😅
Acilse de kendi acili😂😂benim değil
:D merak etmez misin
İçime şüphe düşmediği sürece telefon aramaları ilgimi çekmiyor😅
😃 tamam pes
☕☕☕
Teşekkür ederim üçüncü kişi kim :D
aramızda bölüşürüz😂😂
Ah canım ya, ellerine sağlık olsun 😅🖤🖤
Afiyet olsunn😅🍀
Elbette bu kıskançlıktan çok her şey olabilir hani o yuzden
Ben açarım :) sizde açın birşeyler dönüyordur ısrarla biri arıyorsa.
Açarım herkes yerini sınırını bilmeli benim olanı kıskanırım o kadarrrrrrr
Arayan kişiye bağlı eğer ortak tanıdığımız biriyse, eşimin tepkisini ön görebiliyorsun açabilirim.
Asla açmam kim arıyor diye bakmam bile sessize alırım ama
eşim evet sevgili hayır..
@Sumeyye_35 soru sana?😅
Açmamı istemediği sürece açmam.
Hayır açmam, tabi kadınsaaa🤨
Açarım ne var onda. 😀
Açmam. Götürürüm yanina telefonun çalıyor diye
İşim olmaz sosyal aşana saygım var..
Alana
Acarim ummadık taş baş yarar
Ben açmam ozeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?