Erkek arkadaşımın benim adıma da ödeme yaptığı şeylerin parasını istemesi normal mi?

Merhaba, neredeyse 1 yıl olacak ilişki sürecimiz. Farklı yerlerde yaşıyoruz ben gidiyorum o geliyor bu süreçte devam ediyoruz bi süredir. Kendisi benim adıma ödediği şeylerin parasını istedi. Yani çok sıkıştığından falan bahsetti. Halbuki o geldiğinde ben çoğunlukla ona para bile harcatmayıp yemek kahve vs hatta kalacak yer bile ayarlıyordum. Ben onun yanına gittiğimde ise onun da karşıladığı zamanlar oluyordu elbette ama ben yine bazı şeyleri karşılıyordum. Benden fazla kazandığı halde bile. Beni çok sevdiğini biliyorum. Almancı usulü hep hoşuma gitmiştir. Fakat ben onun yemeğini ödeyip bunun parasını istemiyorsam o da yolda harcanan yakıtın yarısının ücretini neden benden istiyor? Üstelik 3-4 gün önce maaşını aldığı halde.

Erkek arkadaşımın benim adıma da ödeme yaptığı şeylerin parasını istemesi normal mi?
Cevapla