Böyle birine aşık olamam ki aşk yaşayayım. Bu tip insanlara hayatımda yer vermem. Çünkü onların kavgaları kendileri ile, nefretleri de kendilerinedir. Böyle biri de illaki benimle de ters düşüp nefretini kusacaktır.
Nefret duygusunu içinde bu denli barındıran birisiyle sevgili olmam. Kin, nefret ve öfke duygularından mümkünse tamamen arınmasını isterim. Çünkü ben öyleyim.
Yalnızlığı tercih ederim. Öyle biri zamanla benim de içime nefret duygusu aşılar. Hayata karşı kötümser olmamı sağlar. O yüzden öyle biriyle yapamam diye düşünüyorum.