Sevmelere doyamayacağınız bir sevgili ister miydiniz? Hep onunla olmak, birlikte gülmek, sevgiyi doya doya yaşamak… Böyle bir aşk kulağa ne kadar da güzel geliyor, değil mi? Siz de ister miydiniz böyle bir aşk? ❤
Sevmelere doyamayacağınız bir sevgili ister miydiniz?
Sevmek ve sevilmek gerçekten güzel bir duygudur birde ehline düşersen aşk onda muhteşem olur ❤️ isterdim illaki ama kalbim yaralı o defterleri kapattık artık , ben mutlu değilken başkasını mutlu edemem
İsterdim… Hem de öyle bir isterdim ki, sevmelere doyamayayım, gözlerine her baktığımda içim titresin. Yanındayken zaman dursun, yokluğunda gün bitmesin. Sarılınca dünya sessizleşsin, gülüşüyle bütün yorgunluklarımı silsin. Öyle bir sevgili olsun ki, kalbimin ritmini değiştirsin, sanki hep tanıyormuşum gibi hissettirsin. Doya doya seveyim, sevdikçe büyüsün içimde, sevdikçe iyileştirsin beni… Ve bu sevgiyle ne eksik kalayım ne fazla olayım. Tamamlanayım.
Düşünsene Sinem, sevgilinle o masada oturuyorsun, dalgalar eşliğinde kahkahalar atıyorsun ve birbirinizi sevmeye doyamıyorsun! Tam anlamıyla “cennet gibi” bir his bence de! Böyle bir aşkı kim istemez ki? Sevgiyle sarhoş olup birlikte her anın tadını çıkarmak müthiş olurdu! Sen de kesin çok ister gibi hissediyorum, sence de öyle mi? 💕✨🥰
Hadi üniversite okuyorsun iş miş derken o zaman beklenirde 28 30 sonrası beklenmesi külliyen zarar. Seviyorsan söylersin karşılıklı ise sevgi bu iş oolur
Yıllar önce olsa isterdim evet. Evlenmeden önce güzel olurdu. Birde evlendikten sonra değişmeyecekse tabii. Çünkü evlilikte bir tılsım var sanki değişiyor insan.
Bir rüyada mıyım der kendimden geçerim böyle bir sevgiyi tatmak huzurdan başka ne olaki hayatın anlamı aşk ise ve bu aşk ta kalpte atan her ritmin hizlanmasiysa ne diyeyim çok teşekkür ederim hayali bile çok güzel ve yaşamış gibi hissedilir
Romantizmi daha iyi olmalı ama o söz çok... çok düz. Ve takım elbise falan değil kendi gibi, gecelere akmalık değil, gecelere katmalık ömrümüzü, öyle birisi güzel olurdu.