Bitmemesi için elimden geleni yaptım gururumu ayaklar altına aldım
yazma dedi engelledi
sevdiğimi belirttim yani
ama ona beni sevmiyormusun dediğimde bunun anlamı yok dedi
Birde hayatında başka birimi var hoşlanıyormusun birinden dediğimde kimse yok kafam kaldırmıyor artık dedi
Biz sevgiliyken bana Biz ayrılsak ben dönerdim ayrılamazdım derdi hep, ilişkiyi bitirirken ona bir şey sordum
biz ayrılsak ben dönerdim ayrılamazdım derdin Sahi aradan geçince sevgini hatırlarmısın dedim oda
Herşeyin hayırlısı kader kısmet senin sürekli yazmanla Olmaz bu anlamıyorsun dedi konuşma bitti
Güncellemeler
+1 yıl
Barıştık :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kafasını yopladiğında değil başka birini bulamadığında atar sana mesaj
Haklısın ama bulur o
Bulsun yinede yazar
Yazacağını düşünüyormusun yoksa bir tesellimi bu ben onun cümlelerine yorum istiyorum aslında ne demek istiyor diye
Biraz bekle yazarsa konuşursun yok eğer kıymet bilmez yazmazsa inemseme
Çok sevdiğimi belli etmem kötü oldu
Yani vazgeçilmez değil kimse
Öyle yapana kadar kenarda beklesen daha iyiydi
Sussaydım değil mi
Evvet belli çok sıkmış sınn adamı ve pismansin.. ne kadar oldu ayrılalı
Çarşamba günü ayrıldı lakin çok yazdım ona sevdiğimi belirttim
Bır hafta sonra tekrar yaz.. ana sadece nasılsın diye yaz... başka şeyler yazma.. bitanede sebeklik emoji at.. hırpalanmış adam dinlensin... bilir o halleri çok yaşadım cokkk
Beni engelledi çok yazdığım için aslında engellemeyecekti
Neyse kusura bakma engelliyorum bu senin için daha iyi olacak yazmamayi başka şeylerle ilgilenmeye biraz odaklanmalisin dedi
Offf offf siz kadinlsr gerçi ben hiç affetmedim ayrıldım hep olmaz diye ama o yapmaz sana döner bekle sadece.. başka kisilerden de uzak dur en son benim son sevgili öyle bir hamle yaptı adamla evlenmek zorunda kaldı😂😂😂
Döneceğini neye göre söylüyorsunuz peki
Sana attığı mesajdan belli
Hangisinden ama
Akillanman için yapmış belliki.. seviyorsa döner.. ben hep 10 kere şans verdim 11 de ayrıldım... kadından gülmedi sansim
Bu senin için daha iyi olacak.. cümlesi açık kapı bırakıyor
Benimde gülmedi erkekten yana şansım ayrıca seviyorsa gider mi bir insan
Bu senin için daha iyi olacak engellemesimi daha iyi olacak
Neden çok sevdiğimizde karşı cinste böyle şeyler oluyor anlamıyorum dünki ilişkimizde yok üç yıl dile kolay
Kadınların bu hareketleri güzelim ilişkiyi bitiriyor.. ya bitane Özge vardı sabah tsrtistik mesala ise giderdim ellikere arardı toplantıda TLF kapstirim iş yerini arar.. olmadı iş arkadadlsrimi arar... eve gelirim annemin arar.. offfff offf kaybetme korkusu kadınlara bu hareketleri yaptırıyor sonunda da bitiyor
Kaybetme korkusunu karşı tarafa hissettirdiğimiz için gözünde değersizleşiyoruz bendede
O anlamda dememiş arama yazma artık senin için iyi olacak zarar veriyir iliskimize
İlişkimi kalmış Allah aşkına 🥴
Bekle sen beni dinle... kazanırsın.. prenses.. bende 3 yıl sonunda arayistayim sevgilim olsun istiyorum.. bakacaz artik
Kendime unutmam için uğraş bulmam lazım
Benle takika bilirsin unuttururim sana
Höst ya höstt
Aaaa ne ayipp
bi 6 ay bekle sonra yoluna bak
Atmaz bence
Sebebinide söylermisin
Kişisel sorunları var çözemediği
Ne gibi olabilir
Takıntılar, bir şeyleri kabullenememek, bir şeyleri aşamamak, travmalar, Yetiştirilme tarzı vs