3 yıllık ilişkim bitti sizce kafasını topladığında bir adım atar mı?

Bitmemesi için elimden geleni yaptım gururumu ayaklar altına aldım

yazma dedi engelledi

sevdiğimi belirttim yani

ama ona beni sevmiyormusun dediğimde bunun anlamı yok dedi

Birde hayatında başka birimi var hoşlanıyormusun birinden dediğimde kimse yok kafam kaldırmıyor artık dedi

Biz sevgiliyken bana Biz ayrılsak ben dönerdim ayrılamazdım derdi hep, ilişkiyi bitirirken ona bir şey sordum

biz ayrılsak ben dönerdim ayrılamazdım derdin Sahi aradan geçince sevgini hatırlarmısın dedim oda

Herşeyin hayırlısı kader kısmet senin sürekli yazmanla Olmaz bu anlamıyorsun dedi konuşma bitti

Güncellemeler
+1 yıl
Barıştık :)
3 yıllık ilişkim bitti sizce kafasını topladığında bir adım atar mı?
Cevapla