Arkadaşlarım her sıkıntı ve mutsuzluğunda ya sevgilisine ya kocasına sarılıyor. Bense kendime, bu adil mi?

20 yasindayim ne flortum ne sevgilim hic kimse olmadi. Kiz ortamim bile. Ben cok mu cirkin cok mu degersizim
Güncellemeler
+1 yıl
Her şey için tesekkurler.
Arkadaşlarım her sıkıntı ve mutsuzluğunda ya sevgilisine ya kocasına sarılıyor. Bense kendime, bu adil mi?
Cevapla