Sizce benim neden sevgilim kız arkadaşım hiç olmadı?

hiç sevilmedim okul zamanlarında ortaokula kadar hiç sevgilim olmadı

Lisede bazı şeylerin farkına vardım ve lisedede hiç olmadı lisedeki gelişimim

Lise 1 =1.70 cm boy 48 kilo

Lise 2=1.88cm boy 69 kilo

Lise 3=1.96 cm boy 77 kilo

Lise 4=2.05 cm boy 86 kilo

Gelişim lisede böyle oldu şu an 2.05 boyundayım kilomda 86 diğer bir olumlu özelliğim gözüm mavi saçım sarı mavi gözlü 2.05 boyunda biriyim ama dediğim gibi kız arkadaşım ve sevgilim hiç olmadı kızlarlada konuşmuyorum hiç mesafeliyim onlarda galba bana mesafeli onlarda beni sevse konuşurdu bana çıkma teklifi ederlerdi ben hiçbir kıza teklifte etmem konuşmamda çünkü fiziksel özelliklerim yüzünden Türkiye'deki kızların hepsi 1.50 şişman bir kıza gidip teklif edicek ya da konuşucak biri değilim çünkü birazcık kendimi beğeniyorum sonuçta 2.05 mavi gözlü biriyim sizce yanlız olma sebebim ne bu ömür boyu surucekmi sizce nerde hata yapıyorum bilenler yanıtlayabilirmi?

Güncellemeler
+1 yıl
Yaşım bu arada 19 siteye girerken yaşı yanlış yazdım
Sizce benim neden sevgilim kız arkadaşım hiç olmadı?
Cevapla