hiç sevilmedim okul zamanlarında ortaokula kadar hiç sevgilim olmadı
Lisede bazı şeylerin farkına vardım ve lisedede hiç olmadı lisedeki gelişimim
Lise 1 =1.70 cm boy 48 kilo
Lise 2=1.88cm boy 69 kilo
Lise 3=1.96 cm boy 77 kilo
Lise 4=2.05 cm boy 86 kilo
Gelişim lisede böyle oldu şu an 2.05 boyundayım kilomda 86 diğer bir olumlu özelliğim gözüm mavi saçım sarı mavi gözlü 2.05 boyunda biriyim ama dediğim gibi kız arkadaşım ve sevgilim hiç olmadı kızlarlada konuşmuyorum hiç mesafeliyim onlarda galba bana mesafeli onlarda beni sevse konuşurdu bana çıkma teklifi ederlerdi ben hiçbir kıza teklifte etmem konuşmamda çünkü fiziksel özelliklerim yüzünden Türkiye'deki kızların hepsi 1.50 şişman bir kıza gidip teklif edicek ya da konuşucak biri değilim çünkü birazcık kendimi beğeniyorum sonuçta 2.05 mavi gözlü biriyim sizce yanlız olma sebebim ne bu ömür boyu surucekmi sizce nerde hata yapıyorum bilenler yanıtlayabilirmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer