Düğün davetiyesi gereksiz masraf değil mi, topluca WhatsApp üzerinden atalım gitsin?

Çok mantıklı
Çok mantıklı

Arkadaşlar malum yakın zamanda evlenmiyorum tabii ki fjsk yine de bunu dert ettim kendime.

Kapı kapı dolaşma vakti bitmiştir bence. Devir tasarruf devri diye diye taş yedik, buralara kadar geldik. 😃

Düğün davetiyesi gereksiz masraf değil mi? Topluca WhatsApp üzerinden atalım gitsin.

Düğün davetiyesi gereksiz masraf değil mi, topluca WhatsApp üzerinden atalım gitsin?
Cevapla