Selammms
Sevgilinizin sosyal medyada takip ettiği kişilere karışır mısınız?

Vallah sevgilim
Bu ne naz ne bu halin
Bulamam mı zannettin
Çoktan doldu yerin 💃
Selammms
Sevgilinizin sosyal medyada takip ettiği kişilere karışır mısınız?

Vallah sevgilim
Bu ne naz ne bu halin
Bulamam mı zannettin
Çoktan doldu yerin 💃
Rahatsız olduğum bir durum olursa müdahale ederim. Onun dışında karışmam, zaten beni rahatsız etmesi için karşı tarafın tutumundan ziyade benim adamın tutumu önemli olur. Fakat bazen karşı cins fena oluyor o zaman kıyamet kopar. Neyse ki biz bunları çoktan aştık..
Karşı cinsten takipleştiği insanlardan yürüyen olur, asılan olur, hay hay çıkarılır takipten. Ama “bunun gözünün üstünde kaşı var, şununla eski manitam yüzünden kavgalıyım..” gibi mazeretler öne sürülemez. (Bunun senin görüşünle alakası yok, :D sana denk geldi) shsjs
Anlamadim, benim görüşüm?
Soruna görüş yazdım 😅 üstüme aldığım hiç bir durum yok😁😅🤣
Yani senin görüşünün altı müsaitti :D ne diyor bu diye düşünme hahdsj
Tamam😁😀
Yani açıkçası hayatımdaki insan kimi takip edip etmeyeceğini iyi bilir. Karşı cinsi takip etme noktasında ise belirli bir kota olmalı diye düşünüyorum. Arkadaşıdır, önceden tanıyordur. Buna lafı olmaz insanın. Ancak birdenbire birkaç kişi üst üste takip etmeye başlasa ve bu karşı cins olsa ben sorgularım. Ha beni sorgulatıyorsa da zaten ayrı sorgularım takip ettiği kişilere göre. Orada da niye ediyorsun demem. Beni fazlasıyla rahatsız eden bir durum varsa kendisinin anlamasını beklerim. Çünkü benim söylememle birini takip etmesi veya çıkarması bana biraz çocukça geliyor. İnsanın bazı şeyleri karşısındaki insanla empati yapıp kendi yapması lazım.
Teşekkür ederim 😍🌸
Rica ederim 😌♥️
Karışmam tabii ki o kadar kısmam adamı Ama bakar bu gerçekten ciddi derecede kızları takip ediyor konuşuyor içli dışlı güzelce bir kere konuşuyorum hani bak ben sana ilgi gösteriyorum benim ilgi alanıma giriyorsun seviyorum belki Ama senin bu yaptığın davranış beni rahatsız ediyor derim ben de takip etmek istediğim ya da beni takip etmek isteyen erkekler var onlara izin mi vereyim diye açık açık sorarım.
Yanii biraz misilleme gibi dursada aslında herkes ettiğini buluyor
Evet misilleme şart arada tehdit yüzü görmesi gerek kaybetme korkusunu yaşamalı sonuçta onunla birlikteysem eğer ne kadar şanslı bir taraftaysam ama oda benimle birlikte de ben de onun için büyük bir şansım kaybetmemek için bir şeyleri gözden çıkartması lazım su aygırı değil sonuçta beygir değil camış değil kxjxjjxjx buldog
Bu adamı daha ne kadar abartabileceksin, bilemiyorum :D sana kara büyü mü yaptılar laaan
Aslında öyle biri değildi de sonradan sonraya evrildi niye bilmiyorum
Her zaman söylüyorum Kimsenin öyle bir hakkı yoktur işte Dur mesajlarına Bakacağım dur takip ettiklerini takacağım bilmem ne Hayırdır derim Yani sen kimsin ki özel hayata müdahale ediyorsun karşı tarafta bunu söylemesi lazım Ben ne bakarım ne de baktırırım Çünkü özel hayatın gizlediği diye bir kanun vardır Her ne kadar hayat arkadaşın da olsa paylaştığın bir hayat arkadaşın da olsa yani böyle şeyler olmamalı Eğer oluyorsa Zaten orada da bir güvensizlik var demektir güvenmiyorsan kesinlikle yola çıkmayacaksın
arada bir bağ kuruldumu işler değişiyor kıskançlıklar başlıyor her iki cins erkek ve kadın için de aynı şey geçerlidir
@skyseahawk onun adı kıskançlık değil onun adı üzerinde hakimiyet kurma eski ilişkilerimde asla yapmadım yaptırtmadım bunu yapan insan zaten değil sana etrafa güvenmiyordur unutmaki o kişiden önce de bi hayatı vardı
Kendi güvensizin tekidir öyle birini ne hayatımda barındırırim ne yoldan geçerken selam veririm benim temel hak ve hürriyetlerin var bunu anam babam bile kisitlayamiyorken o kim afedersin?
hayatı paylaşmaya yönelik adımlar atılmaya başlanınca onun adı kıskançlıktır. hakimiyet kurmak değildir. zaten iki tarafta birbirine taviz verecektir vermek zorundadır. hayatınızda herşeyi paylaşmayacaksanız zaten o iş o birliktelik beraberlik mutlaka son bulacaktır. yok hayatlar birleştirilip bir ömür paylaşılacaksa diğer paylaşımların boyutu zaten yanında çok küçük kalır
hayat arkadaşınız annenizle babanızla paylaşamayacağınız herşeyi paylaşabileceğiniz sizi asla yarıyolda bırakmayacağına hastalıkta sağlıkta ölüm sizi ayırana dek yanınızda umduğunuz kişidir
@skyseahawk uzman psikolog Durul mersin bi konuşmasında çok güzel üç tane model çizmiş matematikteki küme konusu gibi kesişim olmayan küme ayrık iki insan kesişim olan küme ikisininde bir hayatı var ve ortak bir noktada buluşmuş işte ideali o şimdi senin dediğine geliyoruz erkek kadını veya kadın erkeği kapsayan küme en tehlikelisi işte senin dediğin o taviz verilirse tepene sicar yarın bir gün kıskançlık sonu hakimiyettir
işiniz zor vallahi aradığınız eş adayı ya da partneri bulduysanız lütfen hiç bırakmayınız Allah birlikteliğinizi daim etsin lakin bu tarz düşüncelerin sonu yalnızlıktır. yaşnızlığı kendi başınıza buyruk yaşamayı seviyorsanız tabiiki de size söyleyecek bir sözüm yoktur. benim görüşüm bir ömür mutluluğu yakalama ve yalnız yaşamama adına çabalayanlara
@skyseahawk hayatımda kimse yok ve biri olsun diye bi cabamda yok
Allah sizden yalnız yaşlılığı uzak eylesin duamdır
@skyseahawk amin olursa olur olmazsa çabam yok zaten olsun diye
Sevgiliye karışmayı çok saçma buluyorum ben. Sevgiliyi serbest bırakmak gerekir. Serbest olmasına rağmen yanındaysa işte o zaman o doğru insandır. Ki zaten bir şeyleri benim zorumla yapacaksa hiç yapmasın daha iyi. Ben sevgilimi hiçbir şeye zorlamam. Sevgilim diyeceğim kişiyle kafa yapım uyuşuyordur zaten. O yüzden ben karışmadan o takip etmemesi gereken kişileri takip etmez.
Ha kafa yapımız uyuşmuyorsa da yollarımızı iki medeni insan gibi ayırırız. Kavgaya gerek yok.
“ Serbest olmasına rağmen yanındaysa işte o zaman o doğru insandır. ” işte buuu
Eig için teşekkürler :)
Rica ederim 😌
Cevap
56Cevap
Hayır karışmam sevgilime zaten güvenirim
neden karışayım ki netice de benden önce bir hayatı vardı yani her şeye karışmak sevmek anlamına gelmiyor bence..
ha hoşuma gitmeyeni söylerim varsa öyle birisi ancak bunu yap şunu kaldır takip etmem demem. kendisine yakışanı yapar insan
O zaman 👏
Birini beğenirim, sonra gözlemlerim. Bir sürü erkek takip edip, sürekli sohbet halindeyse hiç gidip konuşmam bile. Takip ettiği erkekler kardeşim, dostum dediği kişilerse ve duruşu varsa o zaman bu denge değişebilir. Direkt en baştan girdim ki konuya, bilmediğim kişileri takip etmesi falan bana gelmez.
Günaydın,
Sevgilinin attığı adıma kadar karışmak erkekliğin şanındandır. :D Şaka bir yana tabi ki arkadaşı olabilir okuldan, işten, mahallesinden. Burada güven çok önemli. Zaten takip ettiği kişilere kadar güvenmiyorsam böyle bir ilişki yaşamak istemem. He hiç tanımadığım bir kardeşim takip ediyorsa o zaman sorarım. Arkadaşım bu kimdir? Neden takip ediyorsun diye. Bunun dışında çokta müdahale etmem. Tabi birde 5000 kişiyi takip edemez. Onun kotası 5 :D
Bi sürü insan varsa ve çıkarmazsa kendimi rahatsız edemem umrumda bile olmaz o hal üzere devam hiç bakmadım anlamyacagim anlamına da gelmiyor.
Bilirsin sezgi..
Rüya da dahil tabii..
Benim soracağım soruyu sen sormuşsun tebrikler🥳
Aklımdan geciriyordum sorsam mı sormasam mi diye bugün iyi ki sordun!😊🌷
Sor sende nolacak ☺️🎈
Sen sordun gerek yok seni takip ediyorum ya burdan bakarım🌹😊
♥️
💜(aşırı derin anlam içerir😊)
Mor kalp mi? 😃
Evet benim için öyle
Anlamı nedir?
Her insana kullanmadığım nadir kalplerden
Sevgi gibi derin bir anlamı var
yaa.. teşekkür ederim ♥️
Rica ederim~💜
Karşımdaki insana güvenmediğim bir ilişkiye başlamamayı tercih ederim.
Güven temelli bir ilişkiye başladıysam da kız arkadaşımın sosyal medya hesaplarındaki hareketlerine pek fazla karışmam.
Herkes kendine yakışanı yapar, kimseyi baskıyla değiştiremeyeceğimi bilirim.
Bana o güveni verirse karışmam, vermiyorsa çirkef bir şeye dönüşebilirim 😂😂
Şaka şaka.. ben ve çirkeflik aynı cümle içine bile yakışmıyor.. konuşarak çözebiliriz her şeyii
Karıştırmayacak birisi sevgilim olur. Sürekli kısıtlamalarla, güvenmediğin bir insanla yürütemezsin. Sen bir şeye zorlamadan da o takip edeceklerinin dengesini kurabiliyor olmalı , başka türlüsü zaten kaçak göçek yine yapılır.
Aynen öyle ✌️
Benim sevgilim benden bir şeyini saklamaz. Her şeyini söyler. Ama ben gene de takip ederim. Takip ettiğimi bilir ve kabul eder. Nasıl ki mecliste milletvekillerine "güveniyoruz" diyerekten dokunulmazlık verilmesi doğru değilse aynısı ilişkide de geçerlidir. Kabul etmeyeni hayatıma almam bu kadar basit.
Çok çok nadir bazen hiç sevmediğim biri çıkıyor karışmak değilde söylerim baktım çıkarmıyor ben kızı çıkarırım. Konuşmayı kesmem ama sadece sosyal medyada olmam.
Ya sen sevmiyorsun diye, o da takip etmemesi mi lazım
Etsin ben asla edemezsin demedim ki yorumda ven cikarim dedim sadece
Sen neden çıkıyorsun işte? Seçim yapmak zorunda bırakılmak kötü.
Aynı şeyi ben yapsam aynısı olur
sevgilimin sosyal medyasını kendi soyadımla açtım biografi kısmına da kendi internet sitemi yazdım www. adımsoyadım. com olarak bir sitem var adım soyadım yazıyor takip ettiklerini o değil ben takip ettim o kadar ya biz zaten sosyal medya kullanan insanlar değiliz bak ben gön önünde olan biriyim beni ajans bana 90 bin civarı takipçi bastı işlerimi oradan referans verip halledioruz kız arkadaşımda zaten kendi ailesi takip ediyor hesabı gizli kim beğenmiş kim kime ne demiş hiç bakmıyoruz bile mesaj istekleri zaten kapalı takip etmediklerimiz yazamıyor. Geziyoruz tozuyoruz foto video çekip atıyoruz biz insanların telefondan izlediği hayatı yaşıyoruz sosyal medyadan uzağız
Takip ettikten sonra söylesen nolur söylemesen nolur onu o düşünmeli
Nasıl yani? Ben niye seni anlamıyorum ya 😂
Sana degil yani genelleme diyorum 😀
Anlamıyorum cidden 🙄 üzücü
Karışırım tabi ki. Ortalık it çakal kaynıyor.
Yahu it çakal kaynıyor diye sevgilinizi sık boğaz etmekten vazgeçin artık
sosyal medyada takip ettiklerine karışmam ancak özel mesajaşma kanalından gönderilen mesajları takip ederim malumunuz ortam şerefsiz dolu bekar ya da boş olmadığını bile bile yürüyen öküz cinsleri var
Ben karışmıyorum da eşim beni takip eden tanımadıklarına karışıyor 😅
Haklı
Öhöm öhöm
Şimdi sevgilime duyguları olduğunu bildiğim biriyse karışırım. Onun orada ne işi var hayatında şayet ben varsam? Bırak sosyal medyayı, numarasını da engellesin isterim ya da ben onu engellerim.
Aklı başında kocaman kadın en nihayetinde derim sorgulamam.
Doğruları yanlışları bana anlatıyor akıl veriyor ise benimde alınganlık yapacağım durumlara meydan vermemeli.
Sevgilim sosyal medyada kimleri takip edip kimleri etmeyeceği konusunda oldukça akıllıdır. ama onun sevgilisini takipten cıkarttıranlar ve onların gazına gelip çıkartanlar çok olmuştur
karışmam. ama takip ettiği profiller erkek ağırlıklı hatta bodyci erkeklerden geçilmiyorsa güven problemi yaşarım.
Aldatmıyan biriyse ve seviyeli mesafeli davranabiliyorsa kafasına göre takılsın çok karışmam bazen merak edip bakarım ama i😅
Karışırım sildiririm hatta sosyal medyada kullanmasın ben kullanmıyorum tek eksik sevgili ve sevgili aday aday adayı bile yok 😂
Bakarım büyük ihtimal bakmadığım için eski sevgilisiyle beni aldattığını öğrendim ben nasıl güveneyim oejdjdjjs
Bakarım ve güvendiğim insanları sıkıntı yapmam ama ona değişik davranan varsa onunla ilgili düşüncemi belirtirim.
sevgilinizi kedi gibi serbest bırkmayın çevrede pi... ç çok karaktersiz çok ve de en önemlisi karşılıklı sevgi saygı ve güven kalmamış
Yürüyen rahatsız eden yoksa yabancı kimsede yoksa karışmam
Eskiden karisirdim simdi isim olmuyor cunku ona guveniyorum
yoo karışmam gözüme batan bir şey olursa rahatsız olduğumu dile getiririm o yapilması gerekeni yapar
O kadar karismam ya mesajlasmasin cok fazla yeter
Karışırım tabii gerekirse o takip ettiklerini bulur bir güzel tokatlarım
Evet karışırım. Karışmazsam zaten hislerim bitmiş demektir.
Teker teker hepsine naber yazdırırım ve cevapları okurum😌
Ben besim bana dediği tanımıyorum diyor ama çıkartmıyordu da :)))
Evet karışırım çünkü benimkisi o yolun yolcularını takip ediyordu
Hayır, karışmam kolay kolay sadece gözüme çok batan biri olursa, süphelenirsem karışırım.
Yok karışmam, sosyal medya hesabına girip baktığım bile yok.
Karışmam ki zaten beni yormaz sadece beni takip ettiği için 😄
Önüne geleni takip ediyorsa tabi karışırım😬😬
Karıştım haklı çıktım sildim geç anladı haklı olduğumu ama fayda etmez bitti bir defa
Hayır çünkü zaten öyle bir şüphe varsa o ilişki yürümez
Kıskanç erkeğim o yüzden karışırım.. karışmamı istemezse zaten terkederim hiç tartışmaya girmem
Eski sevgilisi veya gecmisi olan biri ise tepki gosterilir.
Tanıdığı arkadaslari dışında kimseyi takip edemez ederim derse etsin ben yokum
Karışmam ancak devamlı bikiniyle post atıp kendini cinsellestiren insanları özellikle bulup takip ediyorsa hoşuma gitmez ve takipten çıkarmasını söylerim onun dışı kimleri takip ettiğine karışmam istediği kişiyi takip edebilir
Karışirim o da bana karışsın, sıkıntılı kişilerse cikarttiririm
Evet karışırım. Kıskancım ben.
çok güvenmişsem karışmam, ama gözlemlemeye de devam ederim sjsj
Çok karışıcağımı düşünmüyorum ama rahatsız edici istemediğim biri olursa güzellikle söylerim ama
Karışırım ben..
Ben sürekli bikinili poz veren kişileri çıkartmasın istemiştim. Ben sevmiyorum o şekilde.
Karışmam ama sosyal medyasını arasıra kontrol ederim.
İstediği kişiyi takip edebilir konuşabilir çünkü aldatacak olan her türlü aldatır
Karismiyorum kendisi engelli bende 😅 cildiriyor bu duruma.
Eskortları takip ediyorsa nasıl karışmayalım
Karışırım tabi..
gözüme batan tip varsa evet.
kız varsa bitiriyorum genelde
Sevgilim yok ama karışmam olsada
Hadi ama çocuk değiliz tabiki hayır
Karismam herhalde
Yok karışmam, onunda bana karışmasını istemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?