Arkadaşlar merhaba , yaklaşık 1 yillik evliyim eşim araba almak istediğini söyledi bana 100 bin kredi cekmemi istedi bende ben okadar parayı ödeyemem kredi mredi işlerine girmek istemiyorum dedim.
Oda ben öderim dedi yine kabul etmedim.
Sonra arkadaşının eşi öğrenmiş ve eşime sende benim esimde üstüme kredi çekip araba alabilirsiniz demiş.
Eşimde bak milletin karısı böyle söylüyor sen böyle yapion dedi bende çeksin o zaman kredi dedim.
Çekmedi tabiyki.
Sonra bu kadın bulunduğum ile geldi eşimin yakın arkadaşının karısı olduğu için eşim tanıştırmak istiyor ben defalarca kez tanışmak istemiyorum dedim eşim bozuldu.. Sizce kötü mü etmişim içimden gelmiyor açıkçası bir kredi yüzünden tartıştık ve kadin kadini tutacağına üstüme çekin demiş. Sizce kim haklı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer