Buraya ne yazacağımı bilemedim ama dün bir şeyler oldu. Ve o hiçbir şey olmamış gibi davranıyor?

Şimdi dün bir arkadaşım (x diyeceğim) evime geldi bişeyler oldu işte biz bunun sonucunda öpüştük. Sonra biraz daha öpüştük ve daha fazla.. Hayatım boyu böyle öpülmemiştim bu yüzden garip geliyor hâlâ. Biz öpüşmeyi kestikten sonra bunun hakkında konuşmaya devam ettik neden bu kadar şaşırdığımı falan konuştuk, benim zaten öpüştükten sonra beynim uyuşmuştu. Sanki alkollü bir şeyler içmişim gibi. Neyse işte diğer arkadaşımız da geldi falan filan bunları evlerine yolladıktan sonra biz whattsap'tan konuştuk. Ve o "öpüştük sadece bişi yok bence" "altı üstü öptüm bişi yok sen çok kafaya taktın bunu" yazdı. Öyle işte. Sadece anlatmak istedim

Buraya ne yazacağımı bilemedim ama dün bir şeyler oldu. Ve o hiçbir şey olmamış gibi davranıyor?
Cevapla