Bugün yazmadı dün yazmıştı :(?

Selam arkadaşlar nasılsınız? 😊
Eski sevgilimle wp grubumuz var ortak arkadaşlarımızın olduğu bir grup bu... Ayrıldıktan sonra çıkmıştım gruptan 5 gün önce tekrar girdim... Bir gece mesaj geldi -uyumuycaksan konuşalım mı? Yazmayada çekiniyorum. Yazmış bende -olur tabi neden olmasın dedim. Sonra konuşmaya başladık öyle dün ben yazdım 2 saat telde konuştuk özlemişim sesini birde mesafeler var aramızda o bursada ben yunanistanda ama anneannesi annesi burdan bursaya gitmişler hatta komşumuz oluyomuşlar. Bugün hic yazmadı. Sizce beni hala seviyomu? Tekrar yazar mı? O yazmazsa ben yazayım mı? Akıl verin bana ya yardımcı olun seviyorum onu ben ayrılmıştım pişman oldum şimdi tekrar barışmak istiyorum onla
Sevmiyosa neden mesaj atsın ki
Sizce seviyomudur hala?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bugün yazmadı dün yazmıştı :(?
Cevapla