Bir kaç gündür konuşmuyorduk bugün takipden çıkardım bir şey yazmalı mıyım?

Benden hoşlandığını söylemişti ama ben yazmasam yazmıyor, hakkımda birşeyi merak etmiyordu.4 gündür konuşmuyorduk bugün takipçilerine baktım yeni kızlar vardı en son baktığımdan ve tanımadığına yemin ede bilirim. Ben de bir şey söylemeden takipden çıkardım. Doğru mu yaptım bilmiyorum. Açıkcası ne söyleye bilirdim ki onu da bilmiyorum. Neden yaptığımın farkındadır bence neden diye soramaz da.. kendini haklı göre bileceği bir durum vardır belki o yüzden yazmak istedim
Bir kaç gündür konuşmuyorduk bugün takipden çıkardım bir şey yazmalı mıyım?
Cevapla