Köylü diye mağaradan inmedi aşkim kafalar uyuyorsa olay bitmistir
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok öyle demedim de ben daha farklı düşünüyorum diğerlerinden. Ancak daha önce hiç konuşmadık ve onlar hakkında bir yargı var yinede buna rağmen en azından tanımak isterim onu
şimdi adam köyde yaşıyor, çalışıyor, tarım ve hayvancılıkla uğraşıyorsa şehirde yaşayamaz. sen de köyde artık ona yardım edeceksin haliylen köyde yaşayacaksın. başka türlü onu sat bunu sat dersen tutmaz. he dersin ki bunun üstüne bir şey yok o zaman belki şehre gelir seninle yaşar
O sanırım ailesindeki küçük kardeşlerden birisi diğerlerine hiç benzemiyor. Bağımsız, özgür ruhlu aynı benim gibi. Zaten kendim gibi birini gördüğüm için bu durumu sorguluyorum. Yani ailede onun ne iş yaptığını tam olarak bilmiyorum ama ondan önce köydeki işlerini yapan büyük kardeşleri var. Onu hiç görmedim.
Benim durumum tam tersi ilk adımları hep ben atıyorum ama o hiç oralı olmuyor bir türlü anlamıyorum şehirde doğup büyüdüğüm için mi başka sebep göremiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Köylü biri her yerde yaşaya bilir ama şehirli kız hiç bir yerde kolay kolay yaşayamaz.. şehirli biri olmak ve şehre alışmak en büyük dezavantaj
Köylü diye mağaradan inmedi aşkim kafalar uyuyorsa olay bitmistir
Yok öyle demedim de ben daha farklı düşünüyorum diğerlerinden. Ancak daha önce hiç konuşmadık ve onlar hakkında bir yargı var yinede buna rağmen en azından tanımak isterim onu
Evet tanımalısın kimseyi dısaridan yargilamak dogru degil zaten🌼
ya da tam tersini kendine sor
Neden
şehirli kız sen değil msin
Evet bundan dolayı soruyorum evlenilir, benimle bir ilişki yurutebilir mi diye
sen şehir de yaşayacağız diye tutturursan zor.
Karşılıklı anlaşır mıyız acaba
anlaşmak derken?
Yani benim şehirde yaşamak istememle onun köyde yaşamak istemesi gibi. Bir çok faktör olabilir anlaşabilir miyiz orta yolu bulur muyuz?
şimdi adam köyde yaşıyor, çalışıyor, tarım ve hayvancılıkla uğraşıyorsa şehirde yaşayamaz. sen de köyde artık ona yardım edeceksin haliylen köyde yaşayacaksın. başka türlü onu sat bunu sat dersen tutmaz. he dersin ki bunun üstüne bir şey yok o zaman belki şehre gelir seninle yaşar
O sanırım ailesindeki küçük kardeşlerden birisi diğerlerine hiç benzemiyor. Bağımsız, özgür ruhlu aynı benim gibi. Zaten kendim gibi birini gördüğüm için bu durumu sorguluyorum. Yani ailede onun ne iş yaptığını tam olarak bilmiyorum ama ondan önce köydeki işlerini yapan büyük kardeşleri var. Onu hiç görmedim.
illa ki bir şey yapıyordur ki çalışmayana ekmek vermezler
Pek sanmıyorum ya o oyun oynamakla meşgul genelde. Kimse de rahatsız etmiyor onu görüyorum
sorumluluk sahibi değil yani. evliliği kaldırabilecek mi
Yani bilmiyorum onunla konuşmadım. Ama neler yaptığına, konuşmasını dinliyorum. Bilmiyorum o beni kendine uygun görüyor mu yapabilir mi diye soruyorum
ohooo platoniksin sen daha. biz de bir şeyler varmış gibi yorum yapıyoruz
Genellikle sessizdir ancak konuştuğu zaman hemen onu dinlerim başka bir yerden dikkatimi epey çeker
E zaten en başından böyle sormuştum. Benimle yapabilir mi diye
Bizim köyden biri evlendi yapamadı
Özel değilse sebebi nedir?
Yani çok hakim değilim ama kız bıraktı bunu sanırım uyum olmadı
Benim durumum tam tersi ilk adımları hep ben atıyorum ama o hiç oralı olmuyor bir türlü anlamıyorum şehirde doğup büyüdüğüm için mi başka sebep göremiyorum
Bencr olmaz ya mantıklı gelmiyor bana
Neden peki sorun nerede olabilir ki? Ona karşı duygularım yoğun oysa
Bence kültür uyuşmazlığı olur
Aslında kendi kültür ve geleneklerime bağlı sayılmam belli bir kısma bağlı değilim
Özelden yazabilir miyim
Açıkçası kimliğimi belli etmek istemem
Yani bende istemem de olmazsa engellersiniz
Yok sizden yana değil. Kimliğimi genel olarak bu sorularda açıklamak istemem. Çünkü şu an da kendi kendime gelin güvey oluyorum onun adına 😂
Sizi tanımıyorum sonuçta benimde anlatmak istediklerim vardı o yüzden dedim :)
Buradan anlatabilirsiniz dinlerim
Ya herkes okusun istemedim salça oluyorlar:)