23 yaşındayım duygusal ve hassasım bu yaşıtlarımı düşününce beni kötü bir konuma mı düşürüyor?

Yaşıtlarım bir çok konuda benden daha cesur. Ben daha korkak ve kırılganım. Ama yalnızlıktan veya tek başıma birşeyler yapmaktan korkmak değil kastım. Birçoğunu etkilemeyen önemsiz şeylere bile üzülebiliyorum örneğin muhtaç, yaşlı, hasta insanlar, sokak hayvanları vs. Kırılgan olduğum için erkeklerle arkadaşlıktan öte ilişkiden kaçıyorum. 1 tane sevgilim olmuştu onu üzmemek için ayrılamayıp uzun zaman kendime eziyet etmiştim. Ama yaşıtım arkadaşlarımı görünce onlar kadın bense yanlarında saf kız çocuğu gibi kalıyorum. Kendimden 10 yaş büyük insanlara ilgi duyuyorum. Bu durum düzelir mi ya da düzelmeli mi

23 yaşındayım duygusal ve hassasım bu yaşıtlarımı düşününce beni kötü bir konuma mı düşürüyor?
Cevapla