Kocamin beni sirf cocugum olmuyor diye beni birakip baska kadinla evlenip cocuk yapmasi reva mi?

8 yillik evliydik bosanali 2 yil olacak sosyal medyada gordum onlari cocuklsri da olmus 1 oglu var birlikte resim cektirmisler benim hayallerimi o kadin yasiyor benim kurmak istedigim aileyi o baskasi ile kurdu canim cok yaniyor unutamiyor bana yaptiklarini
Kocamin beni sirf cocugum olmuyor diye beni birakip baska kadinla evlenip cocuk yapmasi reva mi?
Cevapla