Selamm🥳🥳
Zor aşkın peşinden koşar mısınız? Kendinizi yoracak gücü enerjiyi bir başkasına vermeye değer görür müsünüz?
Dinlerken aklıma geldi sjsj
Selamm🥳🥳
Zor aşkın peşinden koşar mısınız? Kendinizi yoracak gücü enerjiyi bir başkasına vermeye değer görür müsünüz?
Dinlerken aklıma geldi sjsj
Sana Haluk abi ile cevap vermek istiyorum :D
https://www.youtube.com/embed/qErA4k-YTNEZor olan aşkın sonu yoksa, sana zarardan başka bir şey vermiyor ve amaçsız ise elbette gidilmez!
Aşk elbette çok farklı bir duygu ve o kişinin garip çekimi seni ona götürüyor ve olmayacak olan bile oluveriyor. Yaşamayan bilmez ve sana garip garip bakmak ile birlikte ''ben olsam şöyle yapar, böyle tavır koyardım''. Falan filan diyerek atıp tutar.
Kaldı ki bir çok kişi daha başlamadan zor kadın/erkek ile uğraşamayacağı için ve o kişi hiç bir zaman kolay olmayacağı için reddediyor.
Ya onun gerçeğine boyun eğeceksin, ya da o senin gerçeğine boyun eğecek.
Ulaşmak yinede ulaşamamaktan daha kötü..
Cevap
11Cevap
Beni seviyorsa giderim yoksa zaman kaybetmem
Zor olanın değil karşılıklı olanın peşinden giderim Zor olsa da
Teşekkür ederim:)
20 yıldır imkansız aşkın peşindeyim o nu çok seviyorum
Bende şu an aynı durumda yim zor aşk peşinde gidiyorum gidilir sonuna kadar da gidilir
Mücadele etmeyene ekmek yokkı
Sonu mutlu olur
Kronık platonık tehlıkeee
Yasıyormusun şu an
Bu güzrl bir durum
Enerjiyi bırak yollarımız gitti 😏
Üşengecim gidemem ya peşinden
kılımı kıpırdatmam
Bazen yapıyorum bunu daha akıllanmadım
Hiç düşünmem giderim
Ciks gidilmez
Asla gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?