Onu çok özlüyorum ama aldattı beni. Barışsam yaptığım kendimi kötü konuma mı koyar?

Hayatımda ilk aşık olduğum kişiydi. Ondan önce sevgililerim oldu ama ona aşığım. Ne yapsam unutamıyorum. Benimleyken başkaları ile tanışıp mesajlaşmış. Hep reddediyor bu durumu ama konuştuğu kişiler onayladı. Buna rağmen hala seviyorum. Niye böyleyim anlamış değilim.

Onu çok özlüyorum ama aldattı beni. Barışsam yaptığım kendimi kötü konuma mı koyar?
Cevapla