En yakın dostum dediğim insanla aramızda karşılıklı kırgınlıklar var. bu sözü paylaşmış. ne yapmalıyım?

Arkadaşlar, benim çok sevdiğim bir arkadaşım var. Aslında biraz duygusal şeyler de var. Ben onu çok kırdım ve onun kırgınlığı benden daha fazladır. Ama hep onu düşünüyorum ben, hiç aklımdan çıkmıyor. Ben kırgınlıklarımı kusamıyorum ve hep içimde atıyorum. O ise hep söyledi ama hep kırdım onu da istemeden. Her seferinde ona yalvardım resmen, asla geceleri uyuyamazdım mesela. O gün eve gider gitmez onunla konuşur gönlünü almaya çalışırdım. Ben genelde hergün ona mutlaka yazardım. Her storysine beğeni atardım. Tatile gitti biletini ben aldım. Özel günlerde her zaman ona hediye vs alırım. Hasta olduğunda sabah akşam aradım. Fakat bir keresinde bana söz verip başkasıyla bir sinemaya gitmişti ve ertesi gün bunun savunmasını istediğim kişiyle istediğim yere giderim demişti. Çok zoruma gitmiş ve o gittiği adama da mesafe almıştım ben çünkü onun yüzünden beni satmıştı o. Bayramdan önce de yine o adamın evini temizlemeye gitti ve bana söylemedi. Bayramdan beri birkaç gündür ne hikayelerine like atıyorum nede bir mesaj yazıyorum. Artık yine tavır yaptığımı düşünüyor kesin. Bana bilmediğim birşeyden tavır yaparsan umursamam demişti. Ama bende her seferinde ben sana bundan dolayı kırgınım diyemem ki. Zaten ben bunu anlatmaya çalışınca da yine haksız oluyorum ve yine özür diliyorum, söylediğime pişman oluyorum bu kez. Artık özür dilemekten de kırılmaktan da yoruldum. O adamla görüşmesi rahatsız ediyor beni çünkü güvenmiyorum yine satacak beni. Sıkıldım bu durumdan. Az önce bana böyle bir göndermede bulundu hikayede. Buna karşılık versem mi? Yoksa nasıl davransam bilemiyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum şu an
En yakın dostum dediğim insanla aramızda karşılıklı kırgınlıklar var. bu sözü paylaşmış. ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar o adama dediğim kişi 40 yaşında bir çocuğu var ve yalnız yaşıyor. Ortak bir kız var o adam onunla birlikte. Bizim kızda o kızla yakın ve o adamla da arası iyi
En yakın dostum dediğim insanla aramızda karşılıklı kırgınlıklar var. bu sözü paylaşmış. ne yapmalıyım?
Cevapla