Arkadaşlar, benim çok sevdiğim bir arkadaşım var. Aslında biraz duygusal şeyler de var. Ben onu çok kırdım ve onun kırgınlığı benden daha fazladır. Ama hep onu düşünüyorum ben, hiç aklımdan çıkmıyor. Ben kırgınlıklarımı kusamıyorum ve hep içimde atıyorum. O ise hep söyledi ama hep kırdım onu da istemeden. Her seferinde ona yalvardım resmen, asla geceleri uyuyamazdım mesela. O gün eve gider gitmez onunla konuşur gönlünü almaya çalışırdım. Ben genelde hergün ona mutlaka yazardım. Her storysine beğeni atardım. Tatile gitti biletini ben aldım. Özel günlerde her zaman ona hediye vs alırım. Hasta olduğunda sabah akşam aradım. Fakat bir keresinde bana söz verip başkasıyla bir sinemaya gitmişti ve ertesi gün bunun savunmasını istediğim kişiyle istediğim yere giderim demişti. Çok zoruma gitmiş ve o gittiği adama da mesafe almıştım ben çünkü onun yüzünden beni satmıştı o. Bayramdan önce de yine o adamın evini temizlemeye gitti ve bana söylemedi. Bayramdan beri birkaç gündür ne hikayelerine like atıyorum nede bir mesaj yazıyorum. Artık yine tavır yaptığımı düşünüyor kesin. Bana bilmediğim birşeyden tavır yaparsan umursamam demişti. Ama bende her seferinde ben sana bundan dolayı kırgınım diyemem ki. Zaten ben bunu anlatmaya çalışınca da yine haksız oluyorum ve yine özür diliyorum, söylediğime pişman oluyorum bu kez. Artık özür dilemekten de kırılmaktan da yoruldum. O adamla görüşmesi rahatsız ediyor beni çünkü güvenmiyorum yine satacak beni. Sıkıldım bu durumdan. Az önce bana böyle bir göndermede bulundu hikayede. Buna karşılık versem mi? Yoksa nasıl davransam bilemiyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum şu an
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar o adama dediğim kişi 40 yaşında bir çocuğu var ve yalnız yaşıyor. Ortak bir kız var o adam onunla birlikte. Bizim kızda o kızla yakın ve o adamla da arası iyi
En yakın dostum dediğim insanla aramızda karşılıklı kırgınlıklar var. bu sözü paylaşmış. ne yapmalıyım?
Belkide senin için paylaşmadı uzulme sana değer vermediği anlattıklarından belli o sana iyi gelmiyor asıl bencil biri gibi anlattıklarına göre görusmeyi kes bence boş ver senin bir suçun yok anlamak istemeyene anlatamazsın seniyıpratıyor anladığım kadarıyoa görusmemen senin için saha doğru olur
Öyle gibi, ama ona da hak vermiyor değilim çünkü çok kırdım onu. Ama hep o haklı olup benim sürekli özür dileyen olmam çok yordu beni. Yani ona nasıl değer vermediğimi düşünür anlamıyorum. Benimle ilgili çünkü herkes anlar dimi bu durumu bir şeyler olduğunu. O da ona karşı bir tavırlı olduğumu düşünüyor bence
Neden öyle oluyor neden ısarla yanlıs anlamak istiyor bak seni cok kırmis sen dusunuyorsun onu o sana değer vermiyor sadece senden başka kimse ona katlanmadıği için popohlamadığı için sen yine barıs ozur dile uzul vicdan yap diye boyle paylasımlar yapıyor ya bencil biri olmasa oda sana kıyamaz bazen hakliyken bile insan sineye ceker sevdigı için gorusme konuşma sana iyi gelmiyor v senin bir suçun yok muhattap olma o yazsa bile cevap verme hatta
Bak şu söylediğin şey çok güzel varya, ben sevdiğim için hep kırgınlıklarımı sineye çektim. İçime attım ve hiç konusunu dahi açmadım. Ama hep içimde kaldı. Sıkıldım artık özür dilemekten. Beni gerçekten anlıyorsun varya teşekkür ederim. O dediğin komple muhabbeti kesmek o kadar kolay değil maalesef. Ailesiyle içli dışlıyım ve ortak arkadaşlarımız var. İşyerinde birlikte çalışıyoruz gün boyu dipdibe.
Onu gorme yani en azindan reelde goruyorsun sanalda uzak dur sosyal medya hesabini kapat kafa dinle bir sure umursama ya ne hali varsa gorsun carsamba olur persembe olur küsme ama. iletisimide kes eskisi gibi olma ozurde dileme surekli yanlis anlayan birine dogrusunu anlatamazsim birak yanlıs anlasın
Hayır kirgınligini hissettirisen bundan zevk alır sen uzuluyorsun diye bunu hissettirmen ona hala cok değer verdiğini gösterir bazı insanlar kalp. kırmaktan zevk alır yani hissettirirsen mutlu olur
Anladım, peki bir şey daha. Bazen iş gereği birlikte kalıyoruz ve firmalara gidiyoruz. Otobüste birlikte gidip geliyoruz. O zaman nasıl davranmalıyım? Sus pus mu gidip geleceğiz? Sıkıcı biri olurum ki bu yapıma ters
Peki nolacak? Çarşamba günü birlikte işte olacağız tüm gün ona nasıl davranacağım? Benim aklıma geldikçe o adam kafayo yiyorum nefret ediyorum o an ondan ve sıkıldım inan ki