2 yıllık evliyim çocuk baskısı yüzünden bunalıma girmek üzereyim?

2 yıl 1 aylık evliyiz evlendiğim günden beri eşimde dahil olmak üzere herkesin ama herkesin çocuk doğur baskılarına maruz kaldım kalıyorum evlendiğimde doğum kontrol hapı kullandım 1 sene sonra eşim yakaladı bırakmak zorunda kaldım istemeyerekte olsa aradan 6 ay geçti hamile kaldım bu sefer de hamileyim diye herkes baskı yaptı evden çıkma iş yapma hareket etme diye baskılar yüzünden 2 ay çalkantılı bir hamilelik geçirdim ve düşük yaptım düşük yapalı 9 ay oldu gizli gizli hap kullanıyorum ve çocuğumuz olmuyor gibi davranıyorum yine baskılar başladı bu sefer de doktora gidelim çocuğumuz olmuyor diye çok çaresizim ne yapacağımı şaşırdım ben 25 eşim 35 yaşında 4 kardeşler diğerlerinin çocukları hep uzun yıllar sonra tedaviyle oldu diye korkuyor herkes bunaldım

2 yıllık evliyim çocuk baskısı yüzünden bunalıma girmek üzereyim?
Cevapla