Yanımda sürekli güzel kızlar anlatılıyor. Psikolojimin bozulduğunu hissediyorum. Normal mi?

Çok yakın bir arkadaşım var erkek. Yanımda sürekli karı kız anlatıyor. Instagram'dan gösteriyor, ne güzel falan, diyor. Toplantıya gittim masamda çok güzel kızlar vardı kanka belleri ince squat yapmışlar vs. anlatıyor. Şöyle bir kızla tanıştım boyu tam istediğim gibi çok seksi kızdı. Eski sevgilim şöyle güzeldi böyle seksiydi falan. Biriyle tanıştım hayatımın kadını. (Bir kez aynı ortamda bulunmuş. Dış görünüşünü beğenmiş.)

Benim uzun zamandır hayatımda kimse yok. Arkadaşım bunu biliyor. Güzel de değilim. 2-3 yıldır birini seviyorum (bunu sadece ben biliyorum). Sevdiğim beni sevmiyor. Diyorum keşke o kızlar gibi görünseydim o zaman kesin sevilirdim. Sonuçta sevdiğim kişi de erkek. Kendimi beğenmiyorum bu yüzden alınganım benim alınganlığımdır diye rahatsız olduğumu söylemedim. Ama berbat hissediyorum. Eskiden bu kadar çok kendimi başkaları ile kiyaslamazdim bu arttı son zamanlarda. Bugün de Instagram'ımı kapattım. Arkadaşımın böyle bana karı kız anlatmasi da doğru değil mi acaba diye düşünmeye başladım.

Güncellemeler
+1 yıl
Beni kimse anlamamış
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim görüşleriniz için yine de.
Yanımda sürekli güzel kızlar anlatılıyor. Psikolojimin bozulduğunu hissediyorum. Normal mi?
Cevapla