Güzel kızları görünce moralim bozuluyor, erkek olmama rağmen normal mi?

Kendimi çirkin hissediyorum ne zaman güzel kız kadın görsem eziklik psikolojisine kapılıyorum 23 yaşındayım bu durumdan kurtulmak için ne yapmalıyım?
Güzel kızları görünce moralim bozuluyor, erkek olmama rağmen normal mi?
Cevapla