6 yıllık ilişkim bitti beni bıraktı sana zarar veriyorum diye pes etti nasıl unutabilirim canım çok yanıyor?

Hikayemizi anlatsam roman olur detay vermek istemiyorum canım cok yanıyor kendimi kaybettim toparlanamıyorum onu 3 yıldır göremedim onun özlemi vardı içimde + ayrılık acısı kafayı yicem üzüntüden midemde sıkıntılar çıktı instadan kız takıp ediyor fotolarını begeniyor çıldıracak gibi oluyorum aşka tövbe ettim bir daha asla diye çok kötü bir psikoloji içerisindeyim aynı durumda olan var mı

6 yıllık ilişkim bitti beni bıraktı sana zarar veriyorum diye pes etti nasıl unutabilirim canım çok yanıyor?
Cevapla