sevgilimle yani 3-4senedir tanıyoruz hiç sevgili olmayı beceremedik istemedi hazır değilim dedi uzaklaştık şu an birlikteyiz borçları vs vardı kapatmış çoğunu. ev arkadşı başka yere taşınıyor bana gel kal diyor dün konuştuk genel olarak ee bu gün beraberiz yarın belki olmicaz, evlilik masraflı, bende evet masraflı bide çok masraflı karıya düşersen dedim o zaman benim anamı beller dedi yani açıkcası kırıldım o an belli ettim elini vs tutmadım 28-29 yaşına gelmiş artık lafa gelince yaşlandım diyip sevgililer aynı evde yaşar olmazsa ayrılır diyor ben birilerine emek verip kendisinde kalacak kadar olduktan sonra ayrılmak istemiyorum yani uzaklaşmalı mıyım bu adamdan yoksa konuşmalı mıyım böyle böyle diye
Güncellemeler
+1 yıl
Bu konuyu dile getirdiğimde şu mesela bişe demicem dedi ve kapattı konuyu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer